اخبار

سونی تاریخ عرضه سه پرچمدار خود را مشخص کرد

همانطور که می دانید ۳ پرچمدار سونی در نمایشگاه MWC که در سال ۲۰۱۷ برگزار شد معرفی شدند اما هیچکدام از این سه پرچمدار هنوز روانه بازار نشده اند. سونی اکسپریا XZ پریمیوم، اکسپریا XA1 و اکسپریا Touch.
گوشی اکسپریا XZ پریمیوم از تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۱۷ در ایالات متحده به پیش فروش خواهد رسید و یک هفته پس از آن یعنی ۱۹ ژوئن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته نام سایر فروشگاه‌ها از سوی سونی  برای خرید این گوشی به جز آمازون اعلام نشده است.
پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و ۴ گیگابایت رم، نمایشگر ۵.۴۶ اینچی با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و باتری با ظرفیت ۳۲۳۰ میلی آمپر مختص این پرچمدار سونی است. جذاب‌ترین قسمت این محصول سنسور دوربین ۱۹ مگاپیکسلی آن به همراه فناوری موشن آی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه‌ی عریض است.
اکسپریا XZ پریمیوم، اولین گوشی هوشمند دنیا مجهز به نمایشگر ۴K HDR است و با قابلیت محافظت در برابر آب و گرد و غبار عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی با ۴ رنگ متنوع و جدید به بازار خواهد آمد.
اسکپریا XA1 نیز حدودا ۱ ماه دیر به پیش فروش خواهد رسید و فروش آن در فروشگاه‌ها از ۲ جولای آغاز خواهد شد، اما سونی قیمت خرده‌فروشی این محصول را فاش نکرده است. با این حال این محصول با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار در اروپا عرضه شده است و قیمت بازار آمریکا نیز نباید تفاوت چندانی با آن داشته باشد.
اکسپریا XA1 اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچی Full HD و بدون حاشیه‌ و دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.
اکسپریا Touch نیز که محصولی جدید از سونی است، در تاریخ ۱۶ ژوئن به بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد و قیمت این محصول ۱۶۹۹.۹۹ دلار است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا