اخبار

سونی : تجارت موبایل را تعطیل نمی کنیم و چیپست هم نمی سازیم !!!

در پی ناکامی های اخیر کمپانی سونی در بخش موبایل ، مدتی پیش شایعه شد که این شرکت قصد واگذاری بخش موبایل خود را دارد که البته این موضوع بلافاصله توسط سونی تکذیب گردید.چند روز پیش هم خبری در فضای مجازی منتشر شد که از برنامه احتمالی سونی برای تولید یک چیپست اختصاصی موبایل خبر می داد.حالا آقای کازو هیرای ، مدیر عامل کمپانی سونی در تکذیب این شایعات گفته است که نه تجارت موبایل را تعطیل می کنیم و نه قرار است چیپست بسازیم !
مدیر عامل سونی در مصاحبه ای با یک مجله آسیایی ، بار دیگر اعلام کرد که این کمپانی قصد واگذاری تجارت موبایل خود را ندارد. به علاوه او شایعات مربوط به ساخت چیپست اختصاصی را نیز کاملا تکذیب کرد.
طرفداران شرکت تایوانی سونی ماه قبل توسط وال استریت ژورنال در جریان واگذاری تجارت موبایل این شرکت در صورت عدم سوددهی در سال ۲۰۱۶ قرار گرفتند. اما این مدیر سونی با مصاحبه اخیر خود در رسانه ای چینی به شایعاتی از این قبیل پایان داد.
براساس گزارشات، بخش موبایل سونی در فصل سوم سال ۲۰۱۵ از مجموع درآمد ۲.۳۳ میلیارد دلاری زیانی بالغ بر ۱۷۲ میلیون دلار داشته است. لازم به ذکر است که با وجود فروش اندک در این سه‌ماهه شرکت سونی موفق به کاهش زیان در مقایسه با سال قبل شده و برای افزایش سوددهی فعلا قصد گسترش فعالیت شرکت را ندارد.
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا