اخبار

سونی فلش مموری مجهز به USB type-C معرفی کرد

USB type-C مزایای فراوانی با خود به همراه می‌آورد که از میان آن می‌توان به کابل برگشت‌پذیر دو طرفه و انتقال توان بیشتر برای شارژ سریع‌تر اشاره کرد. اما متاسفانه وسایل جانبی‌ که از این استاندارد جدید پشتیبانی کنند، هنوز رایج نشده و تعداد آن‌ها انگشت شمار است. اگر تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ جدید شما مجهز به درگاه USB type-C است، احتمالاً به دنبال وسایل جانبی جدیدی که از آن پشتیبانی کنند می‌گردید. سونی با معرفی فلش مموری جدید و زیبای خود فضای بسیار زیادی را در اختیار گوشی هوشمند جدید شما می‌گذارد.
فلش مموری USB 3.1 سونی که از سری فلش‌های CA1 است، از یک سو از اتصال USB type-A استفاده کرده و در انتهای دیگر از USB type-C بهره می‌برد؛ چیزی شبیه فلش‌ مموری‌های دوگانه‌ی موجود در بازار که از یک سو پورت USB معمولی و از سوی دیگر اتصال micro-USB دارند.
محصول جدید سونی ماه آینده در ظرفیت‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. سونی هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده، اما با توجه به جدید بودن USB type-C، قیمت بالاتر این فلش مموری‌ها نسبت به نمونه‌های مشابهی که از micro-USB  استفاده می‌کنند، چندان دور از انتظار نیست.
بعد از معرفی فلش مموری‌های جدید، باید منتظر عرضه‌ی پاوربانک‌های مجهز به USB type-C باشیم تا لوازم جانبی استاندارد جدید یک قدم به کامل‌تر شدن نزدیک شوند.
آیا گوشی یا لپ‌تاپ جدید شما از USB type-C بهره می‌برد؟ به نظر شما ضروری‌ترین وسیله‌ی جانبی که از طریق درگاه USB به دستگاه متصل می‌شود کدام است؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا