اخبار

سونی از لیست عناوین رایگان ماه مه پلی استیشن پلاس رونمایی کرد

مثل همیشه، کمپانی سونی از لیست عناوین ماه آینده سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده است و دارندگان سه پلتفرم پلی استیشن۴، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن ۳ می توانند منتظر دریافت عناوینی رایگان باشند.
دارندگان کنسول نسل هشتمی پلی استیشن ۴ در ماه مه می توانند با خرید اشتراک پلی استیشن پلاس، دو بازی Tropico 5 و Table Top Racing: World Tour را به رایگان دریافت کنند که به ترتیب از سبک استراتژیک همزمان و مسابقه ای پشتیبانی می کنند.
در همین حال بازی Switch Galaxy Ultra که تولیدش بر عهده استودیوی انگلیسی Atomicom بوده و یک بازی آرکید چالش آور به شمار می رود، روی هردو پلتفرم پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ویتا در دسترس خواهد بود.
خوشبختانه جای نگرانی برای دارندگان کنسول نسل هفتمی پلی استیشن ۳ نیز وجود ندارد و آن ها هم می توانند در ماه آتی به دو عنوان جذاب Bionic Commando Rearmed 2 و LocoRoco Cocoreccho دست پیدا کنند. در نهایت نیز لیست عناوین پلی استیشن پلاس ماه آتی با عرضه رایگان God of War: Ghost of Sparta روی پلی استیشن ویتا تکمیل می شود.
تمام بازی های لیست مورد اشاره، از روز ۱۱ اردیبهشت ماه در دسترس قرار می گیرند و کاربران یک ماه فرصت دارند تا آن ها را به لیست بازیهایشان افزوده یا دانلود کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا