اخبار

سونی کمپانی ForwardWorks را برای عرضه بازی های پلی استیشن روی موبایل تاسیس کرد

افزایش فوق العاده زیاد قدرت پردازشی تلفن های هوشمند باعث به وجود آمدن سوالات زیادی در ذهن کاربران شده است. از جمله سوالاتی که همواره در این زمینه مطرح است می توان به این نکته اشاره کرد که وجود سخت افزارهای قدرتمندی مانند واحدهای پردازشی ۸ یا ۱۰ هسته ای و حافظه RAM بین ۴ تا ۶ گیگابایت که اخیرا شایعه شده قرار است در گلکسی نوت ۶ مورد استفاده قرار گیرد دقیقا با چه هدفی در این ابزارها به کار می روند. حالا به نظر می رسد با توجه به اقدام جدید سونی می توان توجیه مناسبی برای این اتفاق پیدا کرد.
سونی امروز در بیانیه ای اعلام کرد که یک کمپانی جدید را به عنوان زیرشاخه ای از سونی با نام ForeardWorks تاسیس کرده است. البته اطلاعات زیادی درباره این کمپانی منتشر نشده اما در اطلاعیه سونی آمده است که این شرکت تلاش می کند تا بازی های بزرگی را که در دستگاه هایی مانند پلی استیشن وجود دارند را به دنیای تلفن های هوشمند بیاورد. همچنین به این نکته نیز اشاره شده است که در حال حاضر تمرکز اصلی فعالیت های این شرکت در بازارهای ژاپن و سایر کشورهای آسیایی خواهد بود و در سال های آینده شاهد گسترش حوزه کاری آن خواهیم بود.
با در نظر گرفتن فعالیت های اخیر نینتندو و تلاش این شرکت برای عرضه بازی های موبایلی و همچنین شایعات مطرح شده درباره احتمال عرضه یک تلفن هوشمند یا دستگاهی مخصوص گیم در این ابعاد از سوی نینتندو، سونی رقابت سنگینی را با این کمپانی آغاز کرده و با توجه به جایگاه این شرکت در دنیای بازی های ویدئویی می توان پیش بینی کرد در سال های آینده شاهد حضور گسترده بازی های مخصوص پلی استیشن روی تلفن های هوشمند باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا