اخبار

سیستم عامل اکسیژن وان پلاس ۳ آپدیت شد

وان پلاس ۳ به‌تازگی از سوی تولید کننده چینی رونمایی شده است و با قیمت ۴۰۰ دلار، امکاناتی مشابه با پرچمداران اندرویدی ۸۰۰ دلاری نظیر گلکسی اس ۷ و اچ تی سی ۱۰ را ارائه می‌کند. سیستم عامل اکسیژن بر روی محصولات وان پلاس ۳ سوار است و حالا طبق جدیدترین گزارش‌های، وان پلاس امروز آپدیت جدیدی را برای سیستم عامل اکسیژن وان پلاس ۳ منتشر کرده است.
این آپدیت جدید تنها مربوط به حوزه امنیت دستگاه نمی‌شود و بسیاری از بخش‌های سیستم عامل اکسیژن را تحت تاثیر قرار داده است؛ از جمله تغییرات شاخص این آپدیت می‌توان به بهبود قابلیت Doze اندروید، گزینه ان اف سی در منوی تنظیمات سریع و رفع شدن برخی باگ‌ها اشاره کرد. برای آنهایی که نمی‌دانند باید بگوییم که قابلیت Doze اولین بار در اندروید ۶٫۰ مارشمالو جهت بهینه سازی مصرف باتری دستگاه‌ها معرفی شده است.
این آپدیت در حالی ارسال شده است که تنها ۳ هفته از انتشار نسخه ۳٫۲٫۱ سیستم عامل اکسیژن وان پلاس ۳ می‌گذرد. علاوه بر موارد بالا، وان پلاس توجه ویژه‌ای به بهبود عملکرد دوربین وان پلاس ۳ داشته است و باید منتظر فاش شدن تغییرات بیشتر در این نسخه باشیم. طبق گزارشات منتشر شده، حالا وان پلاس ۳ در حین فیلم برداری نویز کمتری را جذب می‌کند.
 
سیستم عامل اکسیژن
کدک‌های ضبط ویدیو ۴K نیز در این آپدیت بهبود یافته‌اند و آخرین پکیج امنیتی ماهانه گوگل برای اندروید نیز به آن اضافه شده است. در ادامه توجه شما را به لیست کامل تغییرات این نسخه جلب می‌نماییم:

  • مدیریت بهبود یافته نوتیفیکیشن‌ها در قابلیت Doze
  • حل مشکل هشدار حالت بی صدا
  • غیر فعال شدن حسگر اثر انگشت پس از قرار گرفتن تلفن هوشمند در جیب کاربر
  • افزوده شدن گزینه مربوط به ان اف سی در منوی تنظیمات سریع
  • بهبود حذف نویز سیستم در حین فیلم برداری
  • آپدیت شدن کدک‌های ضبط ویدیو ۴K
  • افزوده شدن آخرین بسته امنیتی گوگل برای سیستم عامل اندروید

هنوز مشخص نیست که آیا مشکل مصرف شدن سریع باتری برخی کاربران وان پلاس ۳ در نسخه ۳٫۲٫۱ سیستم عامل اکسیژن برطرف شده است یا خیر. اما متاسفانه در بیانیه رسمی وان پلاس در فروم خود هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است.
همچون سایر آپدیت‌های سیستم عامل اکسیژن ، این نسخه نیز کم کم و در فازهای مختلف برای کاربران منتشر می‌شود، بنابراین اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید جای نگرانی وجود ندارد. اگر همه چیز خوب پیش رود، این آپدیت نهایتا تا روزهای آینده برایتان ارسال می‌گردد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا