اخبار

شارژرهای شارژ سریع برای نسل فعلی آیفون

بر اساس اطلاعات منتشر شده  شارژرهای سریعی که همراه با تلفن‌های همراه هوشمند به شما عرضه می‌شوند تنها با هدف شارژ سریع‌تر تلفن همراه شما به نسبت شارژرهای قدیمی عرضه‌شده‌اند. بااین‌حال تمامی تولیدکنندگان، این سیستم را به‌صورت منحصربه‌فردی برای تلفن‌های همراه هوشمند خود پیاده‌سازی می‌کنند و اپل نیز در همین راستا و در سال ۲۰۱۷ میلادی این شارژرها را برای تلفن‌های همراه هوشمند خود عرضه کرده است. البته با این تفاوت که شارژرهای سریع به همراه تلفن‌های هوشمند و در داخل جعبه به مشتری‌ها عرضه نمی‌شد و آن‌ها می‌بایست این دسته از شارژرها را به‌صورت جداگانه خریداری می‌کردند.

مطالب مرتبط

در حالی که آیفون‌های جدید اپل یعنی آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون X سیستم شارژ سریع را به‌صورت پیش‌فرض در خود دارند اما با شارژرهای معمولی‌ای عرضه می‌شوند که حدودا دو ساعت طول می‌کشد تا دستگاه را به‌صورت کامل شارژ کنند. سیستم شارژر سریعی که برای این تلفن‌های همراه هوشمند توسط اپل طراحی شده و به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد از نوع ۲۹ ولت و یو اس بی نوع C بوده و خریدار آن برای مصرف کننده ۴۹ دلار هزینه در پی دارد ولی می‌تواند آیفون‌های یاد شده را در ظرف ۳۰ دقیقه به میزان ۵۰ درصد شارژ کند. با این وجود اپل شارژر تائید شده‌ای را در صفحه رسمی پشتیبانی‌اش قرار داده است و اظهار داشته که آیفون‌های جدید می‌توانند به اتصال به آن از خدمات شارژ سریع موجود بر روی تلفن همراهشان استفاده کنند.

شارژ سریع

همچنین شایعات حاکی از آن هستند که تمامی تلفن‌های همراه هوشمند سال ۲۰۱۸ اپل از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. این شایعات به عکس افشا شده از شارژری ۱۸ ولتی تاکید داشتند که از منابع چینی اپل منتشر شده و این منابع ادعا دارند که اپل این شارژرها را این بار به همراه تلفن‌های همراه هوشمند عرضه خواهد کرد. با این‌حال اپل به‌هیچ‌ عنوان شارژرهای یاد شده را به‌عنوان وسیله‌ای جانبی به فروش نخواهد رساند زیرا تولیدکنندگان موظف به تولید این شارژرها به تعداد دستگاه‌ها شده‌اند.
به‌این‌ترتیب فعلا تنها گزینه کاربران برای دسترسی به شارژ سریع بر روی آیفون‌های فعلی خود استفاده از همان شارژر ۲۹ ولتی عرضه‌ شده از سوی اپل در فروشگاه‌های مجاز است.


مطالعه بیشتر

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا