اخبار

شارژر دیواری سریع مدل USB-C برای آیفون ۸ عرضه می شود.

در آخرین اطلاعاتی که از آیفون ۸ به دست آمده است صفحه نمایش آن ۵٫۸ اینچی با دوربین دوگانه خواهد بود. حال اطلاعات جدیدی به دست آمده که بررسی آن می پردازیم.
در شبکه های اجتماعی زمزمه استفاده آیفون ۸ از یک تراشه شارژر USB-C به همراه آداپتور و کانکتور آن به گوش  می رسد. شرکت نیمه‌هادی Cypress می خواهد تراشه‌ی برق رسانی USB-C مورد استفاده در آیفون ۸ و آداپتور ۱۰ واتی را تامین کند. طبق بیانیه‌ی تحقیقاتی، تراشه‌ی یاد شده همان تراشه‌ی CYPD2104 استفاده شده در آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی خواهد بود.
با توجه به موارد یاد شده، آیفون ۸ اپل، همانند آیپد پرو جدید ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۵ اینچی قادر به پشتیبانی از شارژ سریع با یک کابل لایتنینگ به USB نوع C متصل به آداپتور ۱۰ وات جدید یا آداپتور برق ۲۹ وات مبتنی‌بر USB-C برای مک‌بوک خواهد بود.
احتمال می رود جعبه‌ی آیفون ۸ به جای یک کابل متعارف لایتنینگ به یواس‌بی، دارای یک کابل لایتنینگ به USB-C خواهد بود. البته اپل همچنین می‌تواند از یک رابط ماده‌ی یواس‌بی نوع C و رابط نر یواس‌بی نوع A هم استفاده کند. هر دو آداپتور برق فعلی ۵ وات آیفون و آداپتور ۱۲ وات آیپد، از درگاه یواس‌بی نوع A با سرعت پایین‌تر بهره می‌برند.
در مورد باتری این گوشی نیز آن طور که از شواهد پیداست، ظرفیت ۲۷۰۰ میلی آمپر L شکل خواهد بود. با موبایلستان در رابطه با شایعات و اخبار آیفون ۸ همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا