اخبار

شایعات آیفون ۸ : تصویر جدیدی از این گوشی فاش شد

iPhoneros تصاویری از آیفون ۸ منتشر کرده که در آن‌ها دستگاه مذکور به طور کامل قابل مشاهده است و به نظر می‌رسد که آخرین نمونه از طرح اپل باشد.
یکی از مواردی که در این تصاویر مشاهده می کنیم وجود حسگر اثر انگشت در پشت گوشی است البته این در حالی است که برخی گزارش‌ها خبر از قرار گیری سنسور اثر انگشت آیفون ۸ در زیر نمایشگر آن می‌دادند. اما برخی از اخبار نیز محل قرار گیری این سنسور را به دلیل سخت بودن تولید نمایشگر با قابلیت تشخیص اثر انگشت، در پشت دستگاه اعلام کرده بودند. حال به نظر می آید اپل نیز از طرح گلکسی S8 سامسونگ تبعیت کرده و سنسور را در پشت گوشی قرار داده است. این تصاویر با تصویر قبلی که از بخش پشتی دستگاه فاش شده بود مطابقت دارند. در این تصاویر نیز دوربین‌های گوشی به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و جایگاه فلاش دوربین با آنچه در تصویر پیشین بود یکسان است.
تصاویر جدید نشان می دهند که پشت گوشی به هیچ وجه فقط مختص به شارژ بیسیم نبوده و کاملا معلوم است که سنسور اثر انگشت در این بخش قرار گرفته است. همچنین کاربری در توییتر به نام Benjamin Geskin تصویر مجزایی را از بخش جلویی دستگاه منتشر کرد. در این تصویر بخش جلویی دستگاه کامل قابل مشاهده است و میزان حاشیه‌های آن نسبت به نسخه‌های پیشین کاهش یافته و تنها حاشیه اندکی در بخش بالا و پایین نمایشگر به چشم می‌خورد.
این وبسایت خاطر نشان کرد که تصاویر فاش شده همگی از یک منبع موثق به دست رسیده است و تماما ساختار اصلی این گوشی را نشان می دهد. این وب‌سایت مدعی شده که منبع مذکور هرگز اطلاعات نادرستی را برای آن‌ها ارسال نمی‌کند. با این اوصاف به نظر می‌رسد که تصویر منتشر شده مربوط به آخرین طرح اپل برای آیفون ۸ باشد. اما فعلا معلوم نیست که آیا نسخه عمومی نیز چنین ظاهری خواهد داشت یا خیر.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا