اخبار

شایعه: تاریخ عرضه نسخه PS4 بازی Rise of the Tomb Raider فاش شد

بسیاری از PS4 بازهای طرفدار سبک ماجراجویی، مدت زمان نسبتا طولانی است که منتظر عرضه بازی Rise of the Tomb Raider هستند. حال به تازگی شایعاتی از تاریخ عرضه این بازی بر روی کنسول PS4 به گوش می رسد.
فروشگاه Gamestop ایتالیا به تازگی نسخه PlayStation 4 بازی Rise of the Tomb Raider را به همراه تاریخ عرضه آن در وب سایت خود لیست کرده است. بنابر اطلاعات منتشر شده در این وب سایت، این بازی در تاریخ ۲۰ مهر امسال، یعنی همزمان با WWE 2K17 عرضه خواهد شد.
نکته ی قابل توجه آن است که تاریخ عرضه این بازی در وب سایت فروشگاه GameStop ایتالیا «۱۱/۱۰/۲۰۱۶» درج شده است. اگر این تاریخ را با قواعد نوشتاری اروپا بخوانیم، تاریخ عرضه بازی معادل با ۱۱ اکتبر یا همان ۲۰ مهر می شود. اما اگر به شیوه ی آمریکای شمالی خوانده شود، ۱۰ نوامبر یا ۲۰ آبان خواهد بود.
بازی Rise of the Tomb Raider سال گذشته بر روی پلتفرم های Xbox 360 و Xbox One عرضه شد اما از همان ابتدا سازنده های بازی اعلام کرده بودند که بازی آن ها برای مدت زمان محدودی در انحصار کنسول های مایکروسافت خواهد بود. از همین رو نسخه ی PC بازی امسال عرضه شد و PlayStation 4 تنها پلتفرم باقی مانده می باشد.
با اینکه هنوز هیچ اعلامیه رسمی از طرف Crystal Dynamics و یا Square Enix مبنی بر تاریخ عرضه بازی اعلام نشده است، با این حال Gamestop یکی از بزرگرترین خرده فروشی های صنعت بازی های ویدیویی بوده و تاریخ عرضه ی اعلام شده از طرف این فروشگاه شایعه ای قوی می باشد.
 

Rise of the Tomb Raider
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا