اخبار

شایعه ساخت نوکیا ۸ پرو با دوربین ۵ لنزی

شایعه ساخت نوکیا ۸ پرو با دوربین ۵ لنزی

نسخه “پرو” ای از نوکیا هست با اسنپ دراگون ۸۴۵ و ۵ لنز دوربین در بدنه پشتی خود در راه است. بر اساس اطلاعات منتشرشده از NokiaPowerUser، کمپانی اچ ام دی گلوبال به‌عنوان کمپانی مادر برند نوکیا به‌احتمال بسیار قوی نسخه پیشرفته‌تری از پرچم‌دار فعلی خود را تولید خواهد کرد و آن را در کنگره جهانی موبایل سال جاری رونمایی خواهد کرد. لازم به ذکر است که نوکیا در این نمایش تجاری مهم شرکت خواهد کرد و در تاریخ ۲۵ فوریه میزبان نشستی خواهد بود که احتمال دارد برای رونمایی از این دستگاه ترتیب داده‌شده باشد.
یکی از ویژگی‌های اصلی این تلفن همراه هوشمند که شایعات بسیار زیادی به آن تأکید می‌ورزند بهره‌مندی از ۵ لنز دوربین  Zeiss در بدنه پشتی نوکیا ۸ پرو است. بر اساس اطهار نظر متخصصان، این تلفن همراه هوشمند به‌احتمال بسیار قدی از المان قابل چرخشی در بدنه پشتی خود برخوردار خواهد شد که میزبان این ۵ لنز به همراه فلش ال ای دی است و دیافراگم ها و طول هر لنز برای تصویربرداری در شرایط خاص بسیار مناسب خواهد بود. برای مثال از لنزهای با طول بیشتر برای زوم بسیار قوی و از لنزهای وسیع‌تر برای تصویربرداری در شرایط با نور بسیار کم مناسب خواهد بود.
به‌صورت کلی این قابلیت بسیار عجیبی است که تاکنون بر روی هیچ تلفن همراه هوشمندی دیده نشده است. از دیگر قابلیت‌های مربوط به این دستگاه نیز می‌توان از احتمال وجود صفحه‌نمایش با نسبت ۱۸:۹ و طراحی دابل گلس نام برد که البته هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها نمی‌توانند به دوربین ۵ لنزی برتری داشته باشند.
همان‌طور که اظهار شد، شایعات بسیار زیادی پیرامون تلفن‌های همراه هوشمند ساخته‌شده با برند نوکیا وجود دارد که بسیاری از این دستگاه‌ها هنوز حتی رونمایی هم نشده‌اند. بنابراین نمی‌توانیم به شایعه وجود نوکیا ۸ پرو نیز به‌صورت قطعی اعتماد کنیم. بااین‌حال همه‌چیز تا حدود یک هفته دیگر و در کنگره جهانی سال ۲۰۱۸ میلادی روشن خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا