اخبار

شایعه: میزو MX6 روز ۲۰ ژوئن و به قیمت ۲۷۵ دلار عرضه خواهد شد

کمپانی میزو ماه گذشته سه محصول جدید شامل پرچمدار خود یعنی PRO 6 را معرفی کرد. حالا بر اساس شایعاتی جدید، این کمپانی چینی قرار است ششمین نسل از گوشی های MX خود، MX6، را معرفی کند. این اسمارت فون مدتی است کانون داغ شایعات بوده است و با در نظر گرفتن آنچه تا کنون در خصوص این گوشی شنیده ایم، این اسمارت فون قطعا از ویژگی های سطح پایین تری نسبت به پرو ۶ برخوردار است که آن را در میان گوشی های میان رده قرار می دهد.
بنا بر اخباری که امروز در فضای وب منتشر شده است، این محصول از پردازنده ده هسته ای ۶۴ بیتی هلیو X20 برخوردار است و در دو نسخه با رم ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه می شود. نسخه ای که دارای ۳ گیگابایت فضای رم است، با ۳۲ گیگابایت فضای حافظه داخلی همراهی می شود و نسخه ۴ گیگابایتی از ۶۴ گیگابایت فضای حافظه داخلی برخوردار خواهد بود. این اسمارت فون بدنه ای فلزی دارد و دوربین پشتی آن ۲۰٫۷ مگاپیکسلی است. احتمالا سیستم عامل آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود که Flyme 6 میزو بر روی آن نصب است.
تا کنون اخبار و شایعاتی نیز در خصوص زمان عرضه این محصول شنیده شده است. میزو MX5 سال گذشته در ماه ژوئن رونمایی شد، بنابراین انتظار می رود که MX6 نیز روز ۲۰ ژوئن، ۳۱ خرداد، معرفی شود. البته به خاطر داشته باشید که هیچ خبر رسمی از میزو در این خصوص در دست نیست . این تاریخ فقط بر اساس حدس و گمان ها مطرح شده است. علاوه بر ویژگی ها و زمان معرفی این محصول، شایعاتی هم در خصوص قیمت آن مطرح شده است و گفته می شود که این اسمارت فون با قیمت ۲۷۵ دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت که احتمالا قیمت نسخه ۳ گیگابایتی آن است. اگر این قیمت صحت داشته باشد، می توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه ۴ گیگابایتی با قیمتی معادل ۳۰۵ دلار عرضه شود. با توجه به مشخصاتی که برای این محصول ذکر شده است، این قیمت بسیار مطلوب و معقول به نظر می رسد و احتمالا می تواند مورد توجه کاربران قرار گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا