اخبار

شایعه : چیپست ضعیف شده ی اگزینوس ۸۸۷۰ سامسونگ به زودی معرفی می شود

سامسونگ در حال کار برروی چیپست جدید خود به نام اگزینوس ۸۸۷۰ است و قصد دارد آن را به زودی معرفی کند. این چیپست که یک‌مقدار ضعیف‌تر از چیپست اصلی سامسونگ، اگزینوس ۸۸۹۰، است برای شرکت‌های تحت قرارداد با سامسونگ نظیر میتزو ساخته شده است. در واقع براساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی میتزو پرو ۶ قصد دارد از این چیپست بهره‌مند شود.
اگر بخواهیم نگاهی به عملکرد این چیپست بیندازیم می‌توانیم آن را هم‌رده‌ی چیپست‌های مطرحی همچون اسنپ‌دراگون ۸۲۰ قرار دهیم؛ پس چیپست جدید سامسونگ از سرعت پایینی برخوردار نیست و می‌تواند در بسیاری از پرچم‌دارهای شرکت‌های مختلف چینی قرار بگیرد. هنوز اطلاعات جدیدی از نحوه‌ی ساخت این چیپست منتشر نشده و به محض این که سامسونگ این چیپست را برای آزمایش قرار دهد می‌توانیم اطلاعات بیشتری را از نحوه‌ی ساخت آن و طراحی این چیپست به دست آوریم.
دراین بین وب‌سایت مطرح MyDrivers.com، این چیپست را با دیگر چیپست‌های مطرح موجود در گوشی‌های‌هوشمند مقایسه کرده است. در تصویری که مشاهده می‌کنید، این چیپست با چیپست‌های مختلفی همچون چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و A9 اپل مقایسه شده است. دیگر چیپست‌های موجود در این مقایسه Kirin 950 و Helio X20 هستند.
 
چیپست اگزینوس 8870 سامسونگ رخ نمایان کرد
 
در بنچمارک گرفته شده از این چیپست‌ها در بخش تک‌هسته‌ای پردازنده، چیپست شرکت اپل توانسته از خود عملکرد بهتری را نشان دهد. بعد از آن چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ قرار دارند. از طرفی دیگر در بخش بنچمارک چند‌هسته‌ای پردازنده اوضاع کمی متفاوت است چراکه چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ سامسونگ حرف اول را می‌زند. بعد از این چیپست نیز چیپ‌های Helio X20 و Kirin 950 هوآوی قرارگرفته‌اند.
نهایتا در بخش بنچمارک پردازنده‌ی گرافیکی، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در رتبه‌ی اول قرار گرفته و پردازنده‌ی گرافیکی  Mali-T880 از چیپست سامسونگ در رتبه‌ی دوم است. چیپست اپل در این قسمت در رتبه‌ی سوم قرار گرفته و دو چیپست دیگر نتوانستند آمار خوبی را مقایسه با این سه چیپست از خود ارائه دهند.

منبع: gsmarena
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا