اخبار

شایعه : گلکسی اس ۷ با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از RAW عرضه خواهد شد

 

 
اخبار و اطلاعات پیرامون پرچم دار جدید سامسونگ یا همان گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) دائما در حال انتشار است.در این میان اطلاعات متناقضی از دوربین این گوشی منتشر می گردد.طبق برخی از گزارشات سامسونگ در حال مذاکره با سونی است و قصد دارد طرح دوربین به کار رفته در گوشی های اکسپریا Z5 را تهیه کند. گزارشات دیگر مدعی هستند که سامسونگ به دوربین های ۱۲ مگاپیکسلی با سنسورهای بزرگتر ۱.۲ اینچ مجهز خواهند شد که ترکیب آن با پیکسل بزرگتر، گوشی هایی با عملکرد فراتر از انتظار را ارائه می دهد. که البته علامت تجاری جدیدی که اخیرا توسط سامسونگ منتشر شده است این فرضیه را تایید می کند. شایعه ی جالب دیگری به گوش می رسد که گوشیهای گلکسی S7 مجهز به دوربین ۲۰ مگاپیکسل است که کیفیت عکسهای آن به صورت RAW خواهد بود.
کیفیت RAW یعنی عکس بدون ویرایش و پردازش رنگ و نور ثبت می شود که بیشتر مخصوص عکاسان حرفه ای و افرادی است که ترجیح می دهند نور، رنگ و حالت را به صورت دستی و نه به صورت اتوماتیک، تنظیم کنند.
این خبر هنوز توسط منابع مختلف تایید نشده است، بنابراین احتمال اغراق در این اخبار وجود دارد. احتمال دارد یک حالت پرو برای این گوشی ها در نظر گرفته شده باشد که تنظیمات پیشرفته ای را در اختیار افرادی می گذارد که تمایل دارند در حالت های مختلف و با تنظیمات متفاوت عکسبرداری کنند.
همینطور تنظیمات فیلمبرداری این دوربین ها عملکرد پیشرفته ای دارد. واضح است که این گوشی ها نرم افزار های پیشرفته و کامل تری خواهند داشت، با این حال تمام شایعات مدعی هستند که دوربین های جدید سامسونگ به ۲۰ مگا پیکسل ارتقاء می یابد. در حال حاضر شرکت سامسونگ هیچکدام از این اخبار را تایید نکرده است و احتمالا تا فوریه ۲۰۱۶ که انتظار می رود زمان معرفی گلکسی S7 خواهد بود ، حقیقت روشن نخواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا