اخبار

شایعه : گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ فاقد دکمه فیزیکی هوم خواهد بود !

همانطور که می‌دانید هرساله شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، پرچم‌داران خود را با ویژگی‌های جدید به بازار جهانی عرضه می‌کنند، تقریبا چند ماه به پایان چرخه یک ساله سامسونگ برای معرفی نسخه جدید سری گلکسی اس مانده است و اکنون شایعات تازه‌ای که دور از واقعیت نیستند درباره گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ منتشر شده است.
به تازگی اسنادی در رسانه‌های کره‌ای درباره گوشی هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده است، آنطور که پیدا است شرکت سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس ۸ است. انتظار می‌رود که این دستگاه در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۱۷ قبل از برگزاری MWC ( کنگره جهانی موبایل ) رونمایی شود.
باتوجه به شایعات موجود، قرار است که دکمه فیزیکی هوم در قسمت پایینی دستگاه حذف شود که باعث دید بهتر تصاویر و فیلم‌ها خواهد شد، علاوه بر این گفته شده که سنسور اثر انگشت این دستگاه داخل صفحه نمایش تعبیه خواهد شد. بنا به گزارش‌های موجود، تامین کننده سامسونگ در حال گرفتن سفارش برای ساخت دوربین با لنز دوگانه است و به نظر می‌رسد که کیفیت این دوربین‌ها از دوربین‌های DSLR بهتر است، البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ می‌خواهد دوربین و سنسور دستگاه خود را در کارخانه خود طراحی کند یا آن را به شرکت شخص ثالث واگذار کند.
علاوه بر این اعلام شده که سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف که شامل پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ و اسنپدراگون ۸۳۰ است تولید می‌کند. شایعات حداکثر سرعت پردازش را برای اگزینوس ۸۸۹۵ تقریبا ۳۳ گیگاهرتز اعلام کرده‌اند، اما جزئیات موجود برای اسنپدراگون ۸۳۰ بسیار ناچیز است. البته گزارشات موجود همگی از دسته شایعات هستند و سامسونگ هنوز آن‌ها را به صورت رسمی تایید نکرده است. اگر سامسونگ مانند سال گذشته عمل کند حتما نسخه جدید سری اس ۸ را قبل از MWC معرفی می‌کند و بدون شک رقبای سرسختی را هم مانند ال جی خواهد داشت. حال باید منتظر انتشار اخبار بیشتر درباره گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا