اخبار

به‌روزرسانی حمل‌ونقل و شرایط ترافیکی در نسخه iOS نقشه گوگل

نقشه اپل برای iOS

توسعه نرم‌افزاری نقشه گوگل عموماً برای سیستم‌عامل اندروید سریع‌تر انجام می‌شود اما نسخه iOS  این نرم‌افزار نیز همان ویژگی‌های جدید را اندکی پس از نسخه اندرویدی خود دریافت خواهد کرد. در همین راستا نیز آخرین به‌روزرسانی نسخه iOS نقشه گوگل قابلیتی را به همراه داشته است که در سال گذشته میلادی برای نسخه اندرویدی آن عرضه شد و این قابلیت نیز چیزی نیست جز دسترسی سریع‌تر به اطلاعات ترانزیت و ترافیک.
این غول جستجو به‌تازگی اظهار داشته است که این به‌روزرسانی بسیار کارآمد را برای نسخه گوگل در سیستم‌عامل iOS نیز عرضه داشته است. اگر شما نیز هم‌اکنون این به‌روزرسانی را دریافت کردید، می‌توانید با بالا کشیدن صفحه به سه سربرگ جدید جستجو، راندن و ترانزیت دسترسی داشته باشید.
این سربرگ‌ها اجازه می‌دهد که کاربران نقشه گوگل بر روی iOS بتوانند رستوران‌های نزدیک خود را سریع‌تر و آسان‌تر پیدا کنند و به اتوبوس بعدی نزدیک‌ترین ایستگاه به موقعیت مکانی خود برسند. بااین‌حال اطمینان حاصل کنید که آدرس منزل و محل کار خود را در این نرم‌افزار ذخیره کرده است زیرا می‌توانید از این طریق به‌روزترین اطلاعات درباره زمان‌بندی وسایل حمل‌ونقل عمومی را در اختیار داشته باشید و پیشنهاد‌هایی را در رابطه با استفاده از هرکدام از آن‌ها دریافت کنید.
نقشه گوگل برای سیستم‌عامل iOS با به‌روزرسانی اخیر خود اطلاعات عمیق و البته دقیقی را درباره شرایط ترافیکی و حمل‌ونقل به کاربر خود عرضه می‌کند و این اطلاعات شامل مجموعه از ایستگاه‌های حمل‌ونقل به همراه زمان‌بندی هم‌زمان و دقیق و نیز گزارش شرایط ترافیکی دقیق در اطراف کاربر می‌شود. همچنین این نقشه دقیقاً مانند نسخه اندرویدی خود می‌تواند تأخیرهای پیش‌بینی‌شده درراه را برای کاربر خود نمایش بدهد و به‌این‌ترتیب فرد می‌تواند با در نظر گرفتن شرایط ترافیکی زمان‌بندی خود را برای رسیدن به مکان های مختلف تنظیم کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا