اخبار

شرکت اچ تی سی امسال با عرضه گوشی بلاکچین همه را شگفت زده می کند

شرکت اچ تی سی قصد دارد که امسال دومین گوشی بلاک چین را عرضه کند. این شرکت طی سال گذشته، اولین گوشی مجهز به تکنولوژی بلک چین را عرضه کرد. شرکت اچ تی سی سال گذشته اولین محصول جدید خود را که همان گوشی مجهز به تکنولوژی بلاک چین بود را عرضه کرد. گوشی اچ تی سی Exodus 1، در واقع کیف پول دیجیتالی است که برخلاف کلیه پیش بینی های مقامات این شرکت با استقبال مواجه نشد و فروش خوبی نداشت.

گوشی اکسداس۱، در اوایل براساس ارزهای دیجیتال و با قیمت ۱۵/۰ بیت کوین فروخته شد، ولی این شرکت تصمیم گرفت که آن را بر مبنای دلار مشخص کند. آقای چن زینشنگ، یکی از مسئولین تحقیق و توسعه گوشی بلاک چین شرکت اچ تی سی اعلام کرد که طی شش ماهه دوم امسال، نسل جدید این نوع گوشی عرضه خواهد شد.

اچ تی سی محصول بلاکچین جدیدی عرضه می کند

در نسل جدید این نوع گوشی ها، اطلاعات مربوط به کاربران و چگونگی استخراج ارزهای دیجیتال اصلاح شده و کارایی آن بهتر شده است. بنابراین کاربران با خیالی راحت می توانند کلیه ارزهای دیجیتال را استخراج کرده و آن ها را به ارز کشور خود تبدیل کنند. پنل پشتی گوشی اکسداس ۱ شفاف و نسبت به گوشی U12، پیچیده تر بوده و تکنولوژی پیشرفته تری دارد. به ظاهر این دو گوشی هیچ تفاوتی نسب به هم ندارند و گوشی دومی، تنها به تکنولوژی استخراج ارزهای دیجیتال مجهز است.

شرکت  طراح بازی کراپتو کیتیس، قرار است که با شرکت اچ تی سی در زمینه توسعه گوشی بلاک چین همکاری کند. بازی Cryptokitties بازی است که برای استخراج ارزهای دیجیتال طراحی شده و کاربران از این بازی لذت می برند. اندازه صفحه نمایش گوشی اکسداس ۱ این شرکت ۶ اینچ بوده و یک چیپست ۱۰ نانومتری اسنپدراگون ۸۴۵، قدرت این گوشی را تامین می کند. سیستم عامل اندروید اوریو این گوشی نصب شده است. دوربین دوگانه ای در پنل پشتی این گوشی جذاب به چشم می خورد که اولی برای سلفی و دومی برای تصویر برداری و ضبط ویدیو مشخص شده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا