اخبار

شرکت اچ تی سی در ۱۱ ژوئن ، جدیدترین گوشی خود را معرفی می کند

شرکت اچ تی سی در ۱۱ ژوئن مطابق ۲۱ خرداد جدیدترین گوشی خود را معرفی می کند. پیش بینی شده که شرکت یک گوشی متوسط و میان رده ای را معرفی کند. شرکت اچ تی سی آخرین محصول خود را معرفی خواهد کرد. در حال حاضر شرکت تایوانی اچ تی سی در مورد واقعیت افزوده کار و تلاش می کند و یک گوشی میان رده ای در ۱۱ ژوئن معرفی خواهد کرد.

این خبر در پیج فیسبوک منتشر شده است. این گوشی با نام HTC U19e عرضه خواهد شد و از همین الان پوسترهای آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. شماره ۲Q7A100 به این گوشی تعلق دارد که در بنچمارک آنتوتو و گیگ بنچ حضور یافته بود. تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام در این گوشی تعبیه شده و یک رم ۶ گیگ در آن کار گذاشته شده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید پای عرضه خواهد شد.

چندین مجوز برای این گوشی صادر شده است. رسانه ها به تصویر مجوز NCC این گوشی دست یافته اند. این گوشی با اندازه صفحه نمایش ۶ اینچ و با اندازه تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس معرفی خواهد شد. یک باتری ۳۹۳۰ میلی آمپر ساعت انرژی این گوشی میان رده را تامین می کند.

این گوشی با حاشیه بالا و پایین عرضه خواهد شد و نسبت به قیمت آن گوشی خوبی است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. رقابت با سامسونگ و اپل موجب رشد و توسعه شرکت اچ تی سی شده و مهندسان این شرکت در صدد معرفی جدیدترین گوشی ها هستند تا بتوانند بازار در دست بگیرند و در بازار موبایل نیز پیشتاز باشند. شرکت اچ تی سی گوشی های خود را به جدیدترین فناوری ها مجهز کرده تا کاربران بتوانند با آن همه نیازهای خود را برطرف کنند. شرکت اچ تی سی این گوشی را با مقادیر حافظه بالا معرفی می کند تا کاربران بتوانند فایل های خود را در آن ذخیره کرده و بعدها از آن استفاده کنند.

تجهیز گوشی به دوربین دوگانه مشخص می کند که کاربر می تواند با کیفیت ترین تصاویر را تهیه کرده و بهترین تصاویر یادگاری را تهیه کند. اینکه این چنین گوشی توانسته در بنچمارک ها حضور داشته باشد نشانگر کیفیت بالای سخت افزاری است که در این گوشی به کار گرفته شده است.

حضور در دو بنچمارک بر این قضیه صحه می گذارد و نشانگر کیفیت بالای قطعاتی است که در این گوشی به کار گرفته شده تا محصولی خاص را به کاربران تقدیم کند که مطابق نیازهای آن ها باشد و کاربران بتوانند همه نیازهای خود را با آن در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند. این که شرکت هنوز نسبت به تولید گوشی های بدون حاشیه اقدام نکرده جای تعجب دارد و امید است که هر چه زوتر این امر محقق شود.

دوربین اصلی این گوشی دوگانه است و شاید با پنل پشتی شفاف مشابه گوشی Exodus 1 عرضه شود. افزایش فروش محصولات موجب بهتر شدن وضعیت مالی خواهد شد.


 

بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا