اخبار

شیائومی تلفن همراه جدید Mi A2 را به اندروید وان مجهز می‌کند

Mi A2

در ادامه اخباری که در طی هفته گذشته در رابطه با رونمایی از تلفن‌های همراه جدید شیائومی به بازار منتشر شد، این کمپانی به‌تازگی از رونمایی نسخه جدید تلفن همراه هوشمند سال گذشته خود یعنی Mi A2 در تاریخ ۲۴ ماه جولای خبر داد.
بااین‌وجود تصویری که شیائومی از این تلفن همراه هوشمند در شبکه‌های اجتماعی به انتشار گذاشته است اطلاعات کمی را در رابطه با مشخصات آن عرضه می‌کند. این تصویر شامل لوگوی اندروید وان در گوشه بالای تصویر و گزاره‌ای با عنوان: نسل جدید در راه است. همچنین در ادامه این پست‌ها ادعا شده است که طرفداران دستگاه اصلی Mi A1 عاشق نسخه جدید آن خواهند شد.
در مشخصات ظاهری این دستگاه به نظر می‌رسد که تلفن همراه هوشمند یاد شده که با نام Mi A2 به بازار عرضه خواهد شد در واقع دستگاهی ۶ اینچی است که بدنه آن از جنس آلومینیوم بوده و دوربین در نظر گرفته شده برای آن نیز از نوع شایع و مرسوم لنز دوقلو است. همچنین انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در درون خود از پردازنده اسنپ دراگون ۶۶۰ و رم ۴ یا ۶ گیگابایتی بهره‌مند باشد. علاوه بر این انتظار می‌رود که گزینه‌های انتخاب حافظه داخلی از میان ۳۲،۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بر اساس نیاز مشتری در اختیارش قرار بگیرد. از دیگر مشخصات این تلفن همراه هوشمند بهره‌گیری از اندروید ۸.۱ اوریو است.

مطالب مرتبط

زمان معرفی رسمی شیائومی Mi Max 3 اعلام شد
شیائومی Nova 3i با پردازنده Kirin 710 عرضه می‌شود
نسخه‌های ارزان‌تری از شیائومی Mi 8 Explorer Edition معرفی خواهند شد
علاوه بر این‌ها، شیائومی عکس‌های جدید را با هشتگ ویژه ۲isbetterthan1 به معنی ۲ بهتر از ۱ است منتشر کرده است. این هشتگ هم می‌تواند اشاره به نام جدید این تلفن همراه هوشمند داشته باشد و هم این‌که می‌توان انتظار داشت که شیائومی ۲ تلفن همراه هوشمند جدید را در طی سال میلادی جاری رونمایی و به بازار عرضه کند. همچنین لازم به ذکر است که شیائومی در حال کار بر روی نسخه ارزان‌تری از این تلفن همراه هوشمند جدید به نام Mi A2 Lite است که به‌احتمال‌قوی با مشخصاتی بسیار شبیه با Mi A1 عرضه شود. در حقیقت، تنها تغییر اساسی در طراحی این دو تلفن همراه هوشمند بهره‌مندی از صفحه‌نمایش جدید ۱۹:۹ به همراه شکاف صفحه‌نمایش و دوربین دوقلو است. بااین‌حال تا روز رونمایی از این دستگاه هیچ‌کدام از مشخصات ذکر شده به‌صورت صد در صد تائید نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:

محدودیت های اینستاگرام را بشناسید
حذف کارمزد پرداخت از طریق موبایل و تلفن ثابت٬ هدف چیست؟
افت شدید رتبه پیوندها در الکسا بعد از فیلترینگ تلگرام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا