اخبار

شیائومی در صدر تولید کنندگان محصولات پوشیدنی

IDC گزارش کرد که در سال ۲۰۱۷ بیشترین تعداد دستگاه های پوشیدنی از آن شیائومی بوده است. این شرکت برای دومین بار توانست که در صدر تولید کنندگان محصولات پوشیدنی قرار گیرد.
شیائومی با ۱۳.۵ درصد سهم از بازار در رتبه‌ی اول قرار دارد که این ۰.۱ درصد اضافه به‌واسطه‌ی فروش ۴۰۰ هزار دستگاه گجت پوشیدنی بیشتر است. آی‌دی‌سی به این نکته اشاره کرده که فروش گجت‌های پوشیدنی با قیمت ارزان برگ برنده‌ی این کمپانی باقی مانده و می‌بند شیائومی همچنان پرفروش‌ترین گجت پوشیدنی شیائومی است.
اپل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ شاهد افزایش ۳.۴ درصدی سهم خود بوده که دلیل آن عرضه‌ی ۱.۱ میلیون دستگاه اپل واچ بیشتر است. اپل واچ سری یک و دو هم‌اکنون به محصولاتی جاافتاده در بازار تبدیل شده‌اند. با توجه به اینکه انتظار می‌رود اپل واچ سری سه در آینده‌ی نزدیک رونمایی و راهی بازار شود، فروش خوب نسل پیشین اپل واچ‌ کاپرتینویی‌ها خبر خوبی برای این کمپانی است.
در این مدت بر عکس شیائومی، فیت بیت دچار افت شدید شده به‌طوری‌که سهم این کمپانی از ۲۴.۱ درصد در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶، با کاهشی ۱۱.۱ درصدی همراه شده و به ۱۲.۹ درصد رسیده است. میزان عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی فیت‌بیت با کاهش ۲.۳ میلیونی، به ۳.۴ میلیون دستگاه کاهش پیدا کرده است.
سامسونگ در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ از لیست ۵ تولیدکننده‌ی برتر گجت‌های پوشیدنی خارج شده است. با توجه به اینکه سامسونگ در جریان ایفا ۲۰۱۷ از یک ساعت‌ و دستبند هوشمند در کنار ایرباد بی‌سیم خود رونمایی کرد، انتظار می‌رود در سه‌ماهه‌ی آینده شاهد بهبود روند عرضه‌ی محصولات این کمپانی باشیم.
در کنار شرکت های بزرگ الکترونیکی ، شرکت های مد نیز وارد عرضه پوشیدنی های هوشمند شده اند که این خود کمی عرصه را نیز برای رقبا تنگ تر خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا