اخبار

شیائومی : ما می خواهیم بازار امریکا را از چنگ اپل درآوریم !!!

قدرتمند ترین استارت آپ چینی که در عرض ۶ سال راه بزرگی را طی کرده و خود را از صفر به صد رسانده است حال خبری تازه برای طرفداران خود در آمریکا و بازار گوشی های هوشمند این کشور دارد طبق این خبر قرار است شرکت شیائومی به آمریکا نیز وارد شود و بازار فروش گسترده‌ای را نصیب خود کند چرا که با داشتن کیفیتی بالا و درحد کمپانی آمریکایی اپل یک “اپل چینی”محسوب می‌گردد.
تا چندین ماه آینده باید شاهد حضور گسترده گوشی و محصولاتی از جمله پاور بانک های شرکت شیائومی در بازار آمریکا باشیم و آن را در کنار موبایل های آیفون ببینیم!! این را در واقع مدیر این شرکت گفته است و قرار است حضوری غیر مستقیم اما سودآور برای این شرکت را شاهد باشیم چرا که این شرکت با پر کردن بازار‌های :چین، هند، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و حال رفتن به آمریکا باعث سوددهی بالاتر این شرکت و همچنین شناخته تر شدن و فروش بالای ان شرکت و رقابت گسترده تر با شرکت اپل را با این فعالیت ها و گسترده تر شدن این شرکت در دنیا شاهد خواهیم بود.
آمریکایی ها هم برای اولین بار گوشی های هوشمند شیائومی را امتحان می‌کنند؛ گوشی های رده پایینی که مناسب بازار آمریکا نیستند قطعا این تصویری نیست که شیائومی قصد ایجاد آن را داشته باشد. هوگو بارا، معاون رئیس بین المللی شیائومی سال گذشته به بی بی سی گفته بود که تا چند سال آینده، گوشی های هوشمند شیائومی به بازار های اروپا و آمریکا عرضه نمی شوند دلیل عرضه نکردن از نظر هوگو بارا و همچنین رده پایین بودن به دلیل  این گوشی ها قابلیت پشتیبانی از ۴ جی را ندارند یکی دیگر از مشکلات این است که بهترین گوشی های هوشمند شیائومی مثل سری ردمی نوت ها در اختیار مردم آمریکا قرار نمی گیرد، بلکه تنها مدل های رده پایین تر مثل ردمی ۲، می ۳ و می ۴ را با محدوده ی قیمتی بین ۱۱۹ تا ۲۱۹ دلار عرضه می کند.
شیائومی را به اپل چین تشبیه می کنند. این شرکت به خوبی باشگاه هواداران گوشی های هوشمند خود را اداره می کند، که این روند به شدت شبیه به گوشی های هوشمند اپل است و توانسته جذابیت خوبی از نظر زیبایی و قیمت برای کاربران داشته باشد.
منبع : تکفارس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا