اخبار

شیائومی می میکس ۲ اس با رم ۸ گیگابایتی رونمایی خواهد شد

شیائومی می میکس ۲ اس آنطور که انتظار می رفت در ۲ مدل رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی رونمایی شد
لی جون، مدیرعامل شیائومی، استفاده از ۸ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در شیائومی می میکس ۲ اس تأیید کرد. پردازنده به کار برده شده در این گوشی اسنپدراگون ۸۴۵ متشکل از چهار هسته Kryo 385 Gold با کلاک ۲٫۸ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 385 Silver با کلاک ۱٫۸ گیگاهرتز ااست. باید به این نکته نیز اشاره کرد که شیائومی دستگاه می میکس ۲ اس را در دو مدل آماده می‌کند. مدل اول، ۸ گیگابایت رم و بدنه سرامیکی و مدل دوم ۶ گیگابایت رم و بدنه‌ای شیشه‌ای-فلزی خواهد داشت.
لی جون به‌صورت قطعی از مدل دوم صحبتی نکرده؛ اما در کنار مراسم اصلی، احتمال معرفی مدل دوم به‌عنوان دستگاهی ارزان‌قیمت بسیار بالا است.شیائومی در نظر دارد برای این مدل از دوربینی به‌مراتب باکیفیت‌تر استفاده کند. بر اساس اطلاعات منتشرشده، دوربین در این نسل، دوگانه با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود و از فناوری هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.
سری می میکس به طور کلی دنیای تغییرات در گوشی های هوشمند به شمار می رود. به‌جرئت می‌توان گفت شیائومی به‌عنوان یک شرکت مستقل، برای حفظ نوآوری تلاش می‌کند؛ چراکه بسیاری از شرکت‌های فعلی به‌جای ایجاد یک مفهوم منحصربه‌فرد، به سراغ ایده‌برداری از دیگر نمونه‌های موجود رفته‌اند. برای مثال اپل بعد از معرفی آیفون ۱۰، بریدگی بالای صفحه را تعریف کرد و ازآن‌پس شرکت‌های مطرح زیادی به سراغ چنین سبکی رفته‌اند.
شیائومی به طور رسمی امروز از می میکس ۲ اس رونمایی کرد که خبر های تکمیلی در ساعات آینده ارسال خواهد شد.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا