اخبار

شیائومی می میکس ۲ را در ۲۰ شهریور ماه رونمایی خواهد کرد

شیائومی در نظر دارد سری جدید از گوشی های هوشمند خود را در قالب گوشی می میکس ۲ طی مراسمی در تاریخ ۲۰ شهریور ماه به طور رسمی رونمایی کند.
در سال گذشته نیز گوشی می میکس که تازه وارد بازار شده بود طراحی منحصر به فرد و فوق العاده تراشیده و زیبایی داشت. شیائومی پیش از این تایید کرده که نسبت نمایشگر به مساحت پنل جلوی می میکس ۲ بسیار بالاتر از نسل اول این گوشی هوشمند یا همان می میکس خواهد بود. می میکس با بهره‌گیری از بدنه‌ی سرامیکی و فلزی تولید شده بود و به نظر می‌رسد می میکس ۲ نیز با بهبود طراحی نسل قبلی و استفاده از همین مواد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
می میکس شیائومی همچنین به دلیل حذف حاشیه‌ی بالای گوشی از وجود بلندگوی معمول مورد استفاده در گوشی‌ها بی‌بهره بود و کمپانی چینی از بلندگوهای پیزوالکتریک در آن استفاده کرده بود. به نظر می‌رسد شیائومی در می میکس ۲ نیز این فناوری را بیش از پیش بهبود خواهد داد.
با توجه به این که گوشی می میکس در سال گذشته با نمایشگر ۶٫۴ اینچی وارد بازار شده بود باید از می میکس ۲ نیز انتظار داشته باشیم که دارای نمایشگر بزرگ باشد و صد البته اندازه آن نیز بیش از ۶ اینچ خواهد بود. از جمله‌ی قابلیت‌های فنی می‌ میکس ۲ باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. انتظار می‌رود کمپانی چینی نسخه‌های دیگری از می میکس ۲ را نیز راهی بازار کند که از حافظه‌ی رم بیشتر بهره می‌برند. سیستم عامل می میکس ۲ اندروید نوقا بوده و رابط کاربری miui 9 نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا