اخبار

شیائومی می ۷ با تایید شرکت شیائومی به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود

مدیر عامل شرکت شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو، مجهز شدن شیائومی می ۷ را به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تایید کرده است.

سال ۲۰۱۸، سال رقابت برای پردازنده قوی، هوش مصنوعی و در نهایت اسگنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. پرچم داران هر شرکت که به تازگی وارد بازار می شوند به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۸ اکثرا به این تکنولوژی مجهز خواهند بود. البته شرکت های چینی در این زمینه پیشگام بوده اند و به جز ویوو و هواوی حال نوبت به شیائومی است که از اسگنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در شیائومی می ۷ استفاده کند.
شرکت چینی شیائومی به دنبال عرضه جدید ترین گوشی خود به نام شیائومی می ۷ است که با وجود شواهدی در قطعه کد رابط کاربری MIUI‌ دیده شده اسکنر اثر انگشت زیر صفه نمایش را تایید می‌کند. روز گذشته، مدیرعامل شیائومی آقای Lei Jun نیز در شبکه اجتماعی ویبو این قضیه را تایید کرده است.
شیائومی می 7
این مساله را یکی از کاربران شیائومی در پست ویبو زیر عکس شیائومی می میکس ۲ اس مطرح کرده و با بیان وجود اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در گوشی جدید شیائومی، مدیرعامل این شرکت در پاسخ به وی، این قضیه را تایید کرده است!
البته این مدیر اجرایی به صورت واضح حرفی از این قضیه نزده است، اما با قضاوت بر پاسخی که به کامنت کاربران داده می‌توان چنین حدسی زد. از دیگر شایعاتی که در مورد گوشی شیائومی Mi 7 شنیده می‌شود می‌تواند به حضور یک نمایشگر ۵٫۶۵ اینچی ناچ استایل مشابه آیفون ایکس، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۸ گیگابایتی و قیمت مناسب ۴۵۷ دلاری اشاره کرد.
 


بیشتر بخوانید:

شیائومی می ۷ با تشخیص چهره سه بعدی معرفی خواهد شد

اطلاعات رسمی از شیائومی می ۶ ایکس فاش شد

تاریخ عرضه گوشی گیمینگ شیائومی مشخص شد

قیمت باورنکردنی شارژر بی سیم شیائومی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا