اخبار

شیائومی Mi 6 ، غول جدید شرکت چینی

شیائومی قصد معرفی غول بالارده خود به نام Mi 6  را دارد

شیائومی شرکت چینی است که با وجود گوشی های خوب ،قیمت های مناسب نیز در بر دارد.این شرکت در معرفی گوشی های متوسط و پایین رده نیز موفق بوده است.با این وجود انتظار برای گوشی‌های هوشمند رده‌بالای این کمپانی در بین علاقه‌مندان به این برند بیشتر است. بر اساس خبرها و شایعات مختلف، احتمالا شیائومی به‌زودی دو گوشی هوشمند رده بالا به‌ نام‌های Mi 6 و Mi 6 Plus معرفی خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود پس از رونمایی از این دو دستگاه، شیائومی گوشی Mimix 2 را هم معرفی کند.
این شرکت کدنیم Sagit را برای این گوشی انتخاب کرده که شاید زیاد آشنا نباشد؛ ولی با توجه به مشخصاتی که به‌تازگی در جی‌اف‌ایکس بنچ فاش شده است، پیش‌بینی می‌شود این مشخصات مربوط به مدل معمولی Mi 6 باشد.
Mi 6  نسل پیشرفته دو گوشی Mi 5 و Mi 5 S، از نمایشگری ۵.۱ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره خواهد برد. البته برخلاف Mi 5 و Mi 5 Sکه به ترتیب از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برند، گوشی شیائومی Mi 6 همانند گلکسی S8 به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شده است. فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم سامسونگ و کوالکام دقیقا چه زمانی اجازه‌ی استفاده از این پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری را برای شیائومی صادر خواهند کرد. این چیپست از  هشت هسته‌ی ۲.۴ گیگاهرتری است(۴ هسته ۲٫۴ و ۴ هسته ۱٫۸گیگاهرتزی) و از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۴۰ بهره می‌برد.
همچنین طبق اطلاعات منتظر شده انتظار می‌رود این محصول در دو مدل با رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی عرضه شود. حافظه‌ی داخلی این دو مدل به ترتیب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی و جلویی می ۶ به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی است. هر دو دوربین امکان فیلم‌برداری با کیفیت یو اچ‌دی (۴K) را ارائه می‌دهند. بدین ترتیب، بر اساس مشخصات فاش شده در بنچمارک جی‌اف‌ایکس بنچ، به نظر می‌رسد شیائومی از دوربین دوگانه در گوشی‌ هوشمند Mi 6 استفاده نخواهد کرد.
Mi 6

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا