اخبار

شیائومی Mi pad 3 برای رقابت با گلکسی Tab S3 به بازار می آید

با معرفی سامسونگ  از تبلت گلکسی Tab S3 با نظرات جالبی روبرو شد. حال شاید این محصول الهام‌بخش کمپانی چینی شیائومی شده باشد تا تبلت جدیدی برای رقابت با  Tab S3 وارد بازار کند. اکنون مدت‌زمان قابل توجهی از عرضه‌ی آخرین مدل می‌پد شیائومی می‌گذرد و به همین دلیل احتمال می‌رفت تغییر بزرگی در نسل جدید این محصول اعمال شود؛ در هرحال معرفی Mi pad 3 شیائومی به طور کلی در رسانه های کمی درز کرد.
Mi Pad 3 از نظر طراحی از سبک مشابه نسل قبلی خوب بهره می‌برد و اگر با محصولی مثل  Mi Pad 2 که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده است، آشنایی داشته باشید؛ احتمالا طراحی Mi pad 3 نیز برای شما آشنا خواهد بود. از مدت‌ها قبل برخی انتظار داشتند شیائومی یک تبلت اندروید پرچم‌دار معرفی کند و تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده بود. از آنجا که این کمپانی همیشه از سبک طراحی اپل الهام گرفته است؛ جای تعجب ندارد که تبلت Mi Pad 3 هم طراحی شبیه به آیپد داشته باشد.
تبلت شیائومی امکانات عجیبی دارد که مهم‌ترین آن‌ها دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 آن است. مسلما وجود چنین دوربینی روی یک تبلت بسیار قابل توجه است؛ چرا که کمتر کسی از این نوع محصولات برای عکاسی استفاده می‌کند. علاوه‌بر این باید به نمایشگر رتینای این تبلت اشاره کرد. Mi Pad 3 برای رقابت با قابلیت True Tone آیپد پرو، از ویژگی جدیدی به نام temperature adjustment بهره می‌برد که با توجه به نور محیط، می‌تواند نور صفحه‌نمایش را تنظیم کند. Mi pad 3 از ویژگی دیگری به نام eye protection mode بهره می‌برد که این ویژگی نیز برای رقابت با حالت شب آیپد در نظر گرفته شده است. افزون بر این، یک حالت مخصوص سیاه‌ و سفید وجود دارد که البته مزیتی برای چشمان کاربر در پی نخواهد داشت.
تبلت شیائومی Mi pad 3 از ششم آوریل در چین به‌ فروش خواهد رسید. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این محصول حدودا ۲۲۰ دلار است که برای مقابله با آیپد مینی اپل در بازار چین مناسب به‌ نظر می‌رسد.
Mi Pad 3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا