اخبار

شیائومی Mi5 لقب پرطرفدارترین گوشی هوشمند در چین را به خود اختصاص داد

گزارش تازه‌ای که از سوی چین منتشر شده نشان می‌دهد مردم این کشور علاقه خاصی به گوشی هوشمند شیائومی Mi5 دارند. این محصول در حال حاضر توانسته محبوب‌ترین هندست بازار چین باشد و از این حیث به رقبای خود برتری خود را دیکته کند. هرچند که هندست تازه وارد وان پلاس ۳ در هفته‌های آینده استحقاق کسب این مقام را دارد.
بررسی‌های تازه ارائه شده از چین نشان می‌دهد که گوشی هوشمند شیائومی Mi5 در حال حاضر و در بین پرچم‌داران معرفی شده در سال ۲۰۱۶ میلادی، محبوب‌ترین گوشی هوشمند بازار چین است. از بارز‌ترین مشخصات این گوشی هوشمند چینی باید به وجود یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، سه یا چهار گیگابایت ظرفیت رم، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس تشخیص فاز و سیستم OIS، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳,۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.
کمپانی شیائومی علاوه بر گوشی هوشمند شیائومی Mi5 محصول دیگری به نام شیائومی ردمی ۳ (Xiaomi Redmi 3) نیز تولید کرده است که آن‌هم به‌عنوان دومین محصول پرطرفدار بازار گوشی‌های هوشمند چین خودنمایی می‌کند. از دیگر محصول کمپانی شیائومی که در بین ۱۰ گوشی هوشمند پرطرفدار کشور چین حضور دارد باید به فبلت ۶٫۴ اینچی شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) اشاره کرد.
 
شیائومی Mi5
نکته جالب این لیست حضور محصولاتی با برندهای چینی است که نشان از اعتماد مردم این کشور به گوشی‌های ساخت کمپانی‌های کشور خود است. البته ممکن است بسیاری از این برندها در بازار کشورهای دیگر و حتی کشور خودمآن‌هم کاملاً ناشناخته باشد؛ با این حال به نظر می‌رسد شیائومی، اوپو و میزو از معروف‌ترین نام‌های حاضر در این لیست هستند. البته در این لیست نام یک گوشی هوشمند غیر چینی نیز به چشم می‌خورد و آن‌هم گلکسی اس ۷ اج سامسونگ (Samsung Galaxy S7 Edge) است.
این لیست متشکل از ۱۰ گوشی هوشمند پرفروش و محبوب بازار چین را به خاطر بسپارید. قطعاً چند هفته بعد این لیست تغییراتی خواهد کرد؛ چراکه وان پلاس ۳، پرچم‌دار جدید کمپانی چینی وان پلاس روانه بازار شده است و می‌تواند در این بازار به‌خوبی قدرت‌نمایی کند. محصولی که می‌تواند رقیب جدی برای شیائومی Mi5 به جهت تصاحب محبوب‌ترین گوشی هوشمند بازار چین باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا