اخبار

شیائوی ردمی نوت ۳ معرفی شد : بدنه تمام فلزی ، سنسور اثر انگشت

همانطور که از قبل هم وعده داده شده بود ، کمپانی چینی شیائمی دقایقی پیش رسما از گوشی هوشمند رد می نوت ۳ ( Redmi Note 3 ) رسما رونمایی کرد.شیائومی رد می نوت ۳ از بدنه ای تمام فلزی به همراه یک سنسور تشخیص اثر انگشت بهره می برد و انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند آن را یک باتری عظیم ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با مشخصات کامل این گوشی آشنا شویم.
گوشی هوشمند رد می نوت ۳ ( Redmi Note 3 ) اولین گوشی شیائومی با بدنه تمام فلزی زیبایی از جنس آلومینیم می باشد که این قاب فلزی در لبه‌های دستگاه دارای انحنای ملایم و جذابی است. این محصول شیائومی در باریک‌ترین نقطه خود تنها ۸.۶۵ میلی‌متر ضخامت داشته و با وزنی در حدود ۱۶۴ گرم، ۴ گرم از نسل پیشین خود سنگین‌تر شده که علت این اختلاف وزن را می‌توان در باتری بزرگ‌تر آن دانست.
در قاب پشتی Redmi Note 3 و در زیر دوربین اصلی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده که قادر است تنها در ۰.۳ ثانیه قفل صفحه‌نمایش دستگاه را باز کرده و از این حیث دارای رکورد باشد. البته باید دید که این مدت زمان تشخیص اثر انگشت تنها در هنگام بازکردن قفل دستگاه صادق است یا در استفاده سایر اپلیکیشن‌ها هم نیز می‌تواند در همین زمان اثرانگشت را به‌درستی شناسایی کند.
گفتنی است این گوشی جدید چینی، دارای‌ صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده Helio X10 مدیاتک، بسته به مدل انتخابی؛ ۲ گیگابایت حافظه رم با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی یا ۳ گیگابایت حافظه رم با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و سیستم تشخیص فوکوس خودکار فازی بوده و از نسل چهارم ارتباطات مخابراتی در قالب دو سیم‌کارت همزمان فعال به همراه وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac پشتیبانی می‌کند.
Redmi Note 3 که با قیمتی در حدود ۱۴۰ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی و ۱۷۲ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد، از سیستم‌عامل محبوب اندروید با نسخه ۷ رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI برخوردار بوده و قرار است در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری ابتدا در کشور چین به بازار قدم بگذارد.

 

xiaomi-Redmi-Note-3 (2)

xiaomi-Redmi-Note-3 (5)

xiaomi-Redmi-Note-3

xiaomi-Redmi-Note-3 (3)

xiaomi-Redmi-Note-3 (4)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا