اخبار

صعود اژدهای چینی؛ شیائومی به رکورد فروش ۳۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در نیمه‌ی اول ۲۰۱۵ رسید


 
 
شیائومی، بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین هنوز محصولات خود را در بازار آمریکا عرضه نمی‌کند، اما این کمپانی هر فصل بهتر از فصل پیشین عمل کرده و روند رو به رشدی را طی می‌کند. شیائومی موفق شده تا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ میلادی به فروش ۳۵ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند دست یابد.
 
براساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، شیائومی موفق شده تا در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۳۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرده و رکورد مربوط به نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۴ با عرضه‌ی ۲۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را بشکند. در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی این کمپانی چینی خبر از فروش ۶۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند داد که با توجه به رشد کنونی، به نظر می‌رسد این کمپانی در پایان سال جاری رکورد فروش را جابجا کند.
 
شیائومی در بازار پایین رده‌ها محصولی نظیر Redmi 2، در بازار میان رده‌ها Mi 4i و در بازار گوشی‌های رده بالا محصولی چون Mi Note Pro و Mi Note را روانه‌ی بازار کرده است. انتظار می‌رود شیائومی در آینده‌ی نزدیک با عرضه‌ی Mi 5، نسل جدید گوشی هوشمند خود را روانه‌ی بازار کند. گمانه‌های بسیاری در این خصوص مطرح شده که از جمله‌ی آن می‌توان به شنیده‌ها در خصوص معرفی این گوشی در اواخر تابستان به‌همراه تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ اشاره کرد. همچنین شمار دیگری از شایعات عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند را ماه نوامبر عنوان کرده‌اند که طی آن Mi 5 با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ همراه خواهد شد.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا