ریپورتاژ آگهی

صفر تا صد خدمات ساختمانی با اپلیکیشن صفر تا صد

انجام صفر تا صد کارهای خدماتی‎

امروزه با توجه به همه گیر شدن گوشی های هوشمند، شما کمتر خدمات و کارهایی را می توانید پیدا کنید که نتوان با استفاده از اسمارت فون ها و اینترنت گوشی خود به آنها دسترسی داشته باشید. همانطور که می دانید تاکنون اپلیکیشن های مختلف داخلی و خارجی برای عرضه ی انواع خدمات در زمینه های مختلف عرضه گردیده است، اما امروز ما می خواهیم یک اپلیکیشن ایرانی و البته کاربردی با نام صفر تا صد – انجام خدمات ساختمانی‎ را به شما معرفی نماییم که همانطور از اسم برنامه مشخص است می توانید کلیه کارهای خدماتی و ساختمانی و تعمیراتی خود را در این برنامه ثبت نموده تیم پشتیبانی با شما تماس خواهند گرفت پس از هماهنگی به محل اعزام میشوند.
 

۴ مرحله تا انجام کلیه کارهای خدماتی شما

  1. دانلود و نصب اپلیکیشن صفر تا صد
  2. ثبت سفارش
  3. تماس پشتیبان با شما ارائه مشاوره رایگان
  4. اعزام متخصص به محل پس از هماهنگی

 
 
با ورود به برنامه و در صفحه ی اصلی آن شما می توانید لیست خدماتی که این برنامه برای شما ارائه می دهد را مشاهده نمایید. این خدمات شامل خدمات ساختمانی ، تعمیر لوازم خانگی ، لوله کشی و برق می باشد. با کلیک بر روی هر کدام از این خدمات می توانید زیر شاخه های مرتبط با آن را مشاهده نمایید. بعنوان مثال همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید با کلیک بر روی خدمات ساختمانی شما می توانید خدمات مختلفی از قبیل بنایی ، سنگ کاری ، گچ کاری ، دیوار چینی و … را بر حسب نیاز خود سفارش دهید.
 
 
با کلیک بر روی خدمات مورد نظر خود می توانید برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید که برای اینکار شما می توانید از دو طریق تماس تلفنی و پر کردن فرم سفارش درون برنامه به انجام اینکار مبادرت کنید. با کلیک بر روی گزینه ی تماس برای ثبت سفارش می توانید با تلفن شرکت تماس حاصل کنید و در صورت پر کردن فرم از طرف شرکت با شما تماس گرفته می شود. یکی از بخش های جالب برنامه قسمت همکاری با ما می باشد که به کاربر این امکان را می دهد در صورت داشتن مهارت در هر کدام از فیلدهای خدماتی موجود در برنامه ، فرم همکاری خود را ارسال کند تا در صورت نیاز با او تماس گرفته شود.
 
 
از جمله مزایای این برنامه می توان به پشتیبانی خوب، ارائه ی بهترین قیمت خدمات ، تضمین کیفیت خدمات انجام شده ، انجام کارهای خدماتی در کوتاه ترین زمان ممکن و … اشاره کرد. عضویت در برنامه نیز این امکان را به شما می دهد تا در هنگام ثبت سفارش دیگر نیازی نباشد تا مشخصات و آدرس خود را وارد نمایید و بدین ترتیب با سرعت عمل بیشتری می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا