اخبار

ضخیم تر بود آیفون ۷ اس نسبت به آیفون ۷

شایعات حاکی از آن بود ه به دلیل استفاده از قطعات جدید در بدنه آیفون ۷ اس این گوشی استثنایی از ضخامت بیشتری نسبت به آیفون ۷ داشته باشد. این شایعات امروز با انتشار خبری غیر رسمی در توییتر قدرت پیدا کرده است.
گزارش امروز، به نقل از یک «منبع موثق و قابل اعتماد» به‌دست آمده است که تأیید می‌کند آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در مقایسه با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، حجیم‌تر خواهد بود. با توجه به این موضوع، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در مقایسه با آیفون‌های ۲۰۱۶، محصولاتی کشیده‌تر، عریض‌تر و البته ضخیم‌تر هستند.
با این حال و با وجود اطلاعات منتشر شده، ابعاد آیفون ۷ اس معادل ۱۳۸.۴۴ در ۶۷.۲۶ در ۷.۲۱ میلی‌متر است که در مقایسه با ابعاد ۱۳۸.۳۳ در ۶۷.۱ در ۷.۱ میلی‌متری آیفون ۷، افزایش ضخامت، عرض و طول آیفون جدید اپل را نشان می‌دهد. همچنین آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگری مشابه با نسل قبل، ابعادی برابر با ۱۵۸.۳۷ در ۷۸.۱ در ۷.۴۱ میلی‌متر دارد؛ در حالی‌که ابعاد آیفون ۷ پلاس برابر با ۱۵۸.۲ در ۷۷.۹ در ۷.۳ میلی‌متر است.
پشتیبانی آیفون ۷ اس از شارژ بیسیم یکی از دلایلی است که موجب شده پنل پشتی آن را به شکل دیگری بسازند. آن‌طور که از گمانه‌زنی‌ها پیدا است، آیفون ۷ اس و آیفون ۸ اپل با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم ۷.۵ واتی عرضه خواهند شد؛ این در حالی است که در گوشی‌های هوشمند دیگر از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی Qi استفاده می‌شود.
مانند نسل قبل، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با نمایشگر ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی IPS LCD عرضه خواهند شد؛ درحالی‌که برخلاف آیفون ۸، رزولوشن نمایشگر افزایش پیدا نکرده است و همچنان حاشیه‌ی زیادی در اطراف صفحه‌نمایش وجود دارد. این موضوع باعث شده است آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با حسگر اثر انگشت TouchID عرضه شوند؛ ولی برخلاف این دو مدل، آیفون ۸ فاقد حسگر اثر انگشت خواهد بود و گفته می‌شود اپل از سیستم تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی در گوشی پرچم‌دار‌ آیفون خود استفاده کرده است.
باید منتظر تاریخ موعود یعنی ۲۱ شهریور ماه باشیم و ببینیم که آیا به طور قطع هر چند محصول اپل، آیفون ۷ اس ، آیفون ۷ اس پلاس ، آیفون ۸ و اپل واچ ۳ همگی باهم رونمایی خواهند شد یا خیر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا