اخبار

ضعف شدید عملکرد آلکاتل ۱X بسیاری را نگران کرد

ضعف شدید عملکرد آلکاتل ۱X بسیاری را نگران کرد
بسیاری از کاربران تلفن های همراه هوشمند امروزه به دلیل قیمت بالای پرچم دارها، تمایلی به خرید آنها ندارد و از دستگاه های اندرویدی ارزان قیمتی استفاده می کنند که در بسیاری از مواقع به خوبی بهینه سازی نشده اند و حافظه داخلی آنها نیز بسیار محدود است.
به همین دلیل نیز گوگل تصمیم به ارائه نسخه بهینه سازی شده از اندروید گرفته است که بتواند بر روی تلفن های همراه هوشمند ارزان قیمت عرضه شود. این نسخه اندروید که اندرود گو نام دارد بسیاری از نرم افزار های اصلی گوگل از قبیل یوتیوب را به نحوی بهینه سازی کرده است که بتواند به راحتی با اتصالات اینترنتی ضعیف نیز کار کرده و در عین حال فضای کمتری از رم دستگاه را اشغال کند. در حقیقت، گوگل در این باره اظهار داشته است که اندروید را به رابط کاربری سیستمی ویژه ای بهینه سازی کرده است که اجرای آن در تلفن های همراه هوشمند مقرون به صرفه بسیار راحت باشد.
در این میان تلفن همراه هوشمند آلکاتل ۱X نیز از دستگاه های مجهز به اندروید گو است که با صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی و اندروید ۸٫۰ اوریو عرضه شده است. با این حال به نظر می رسد که این تلفن همراه هوشمند نتوانسته است کاربران و متخصصان را چندان راضی کند و به حدی کند بوده است که بسیاری از افراد از کار با این دستگاه نومید شده اند.
به این ترتیب انتقاد های فراوانی در این رابطه و از جانب رسانه ها و دوست داران آلکاتل به این شرکت اعلام شد. با این وجود این سازنده تلفن های همراه هوشمند به تازگی و در پاسخ به این انتقاد ها اظهار داشته است که تلفن های همراه هوشمند آلکاتل ۱X که هم اکنون در اختیار برخی از متخصصان قرار دارد نسخه ای است که از نرم افزار پیش از عرضه دستگاه استفاده می کند و همین امر نیز خود دلیلی منطقی برای توضیح عملکرد افتضاح این تلفن همراه هوشمند است.
با این وجود دستگاه های آلکاتل ۱X با جدیدترین و به روز ترین اندروید گو فردا و در کنگره جهانی موبایل به نمایش در خواهند آمد. به این ترتیب بهتر است قبل از هر گونه قضاوت و نتیجه گیری در رابطه با این تلفن همراه هوشمند مقرون به صرفه تا فردا صبر کنیم و ببینیم که نسخه های نهایی از این دستگاه به چه نحوی عمل خواهند کرد. امیدواریم که این نقش های به وجود آمده در نسخه های نهایی برطرف شده باشند و بتوانیم شاهد عرضه تلفن همراه هوشمند مقرون به صرفه و البته جذاب دیگری به بازار باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا