اخبار

طراحی CAD آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس درز کرد !

طراحی CAD آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به بیرون درز کرد و هیچ چیز جدیدی برای گفتن وجود ندارد. Computer Aided Design که به اختصار CAD گفته می‌شود؛ طراحی به کمک کامپیوتر است. طراحی کد ابتدایی ترین مرحله برای ساخت یک قطعه و معرفی آن به یک کامپیوتر است. این کار توسط یک اپراتور (کاربر) با طراحی سه‌بعدی از قطعه مورد نظر توسط نرم‌افزار‌های خاصی صورت می‌گیرد.
حال طراحی CAD آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شده و نشان می‌دهد که تغییری نسبت به قبل وجود ندارد، خبری از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نبوده و در پشت مدل ۷ پلاس نیز دوربین دوگانه‌ای جا خوش کرده است. با نزدیک‌تر شدن زمان رونمایی از خانواده اپل آیفون ۷، آسیاب شایعات بیشتر از هر زمان دیگری مشغول آسیاب کردن خبر‌های ریز و درشتی است که درباره‌ی این خانواده‌ی مشهور عنوان می‌شود و آخرین خبرها مربوط به طراحی CAD آیفون ۷ و ۷ پلاس است. طراحی که با توجه به ماهیت صنعتی آن می‌توان گفت که اتمام حجتی از شکل این دو محصول جدید خواهد بود.

طراحی CAD آیفون 7
طراحی CAD آیفون 7

تصویر این طراحی مستقیما از دل ویبو (شبکه اجتماعی مردم چین) برخواسته است. تصاویر زیر از زوایای مختلف، طراحی صنعتی این دو گوشی را به نمایش گذاشته و دید کلی خوبی را ارائه کرده است. جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری – همانطور که پیش بینی می‌شد – در آن وجود ندارد و به‌جای آن به نظر می‌رسد که بلندگوی دومی قرار گرفته است. در این تصاویر گوشی iPhone 7 Plus با یک دوربین دوگانه خودنمایی کرده که افق‌های جدیدی را برای دوستداران عکاسی به ارمغان آورده است. ظاهرا این دو تغییر بارزترین چیزی است که دیده می‌شود. طراحی کلی این دو گوشی به نظر شبیه به دو گوشی آیفون ۶ و آیفون ۶S است.
طراحی CAD آیفون 7
بله، اپل در حال تغییر است. سنت تغییر نسل طراحی در کوپرتینو گویی دو سالانه شده است؛ پس با این تفاسیر باید برای دیدن نسل جدیدی از طراحی برای آیفون تا سال آینده به انتظار بنشینیم. ۲۰۱۷ برای دوستداران غول کوپرتینو، می‌تواند سال هیجان انگیزی باشد.
چیزهای دیگری که انتظار می‌رود در آیفون‌های جدید قرار گرفته باشد، تراشه قدرتمند A10 بوده که احتمالا قوی‌تر و سریع‌تر از قبل وارد بازار خواهند شد. در ابتدا صحبت از مدل ۱۶ گیگابایتی بود، در نهایت با یک مدل ۳۲ گیگابایتی جایگزین شد و اکنون شایعات پیرامون این می‌چرخد که شاید مدل ۲۵۶ گیگابایتی نیز در راه باشد.
به طراحی CAD آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در زیر نگاهی بیندازید و ببینید که نسل بعدی آیفون چگونه دلبری خواهد کرد. شاید دلبری برای گوشی ۲۰۱۶ اپل، واژه چندان مناسبی نباشد. دلبری اپل با مدل سال ۲۰۱۷ مسلما دیدنی‌تر خواهد بود.
 

طراحی CAD آیفون 7

طراحی CAD آیفون 7

طراحی CAD آیفون 7

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا