اخبار

طرح رندر رسمی جدید پیکسل ۴ گوگل فاش شد

به تازگی اوان بلس توییتر یکی از آشکارسازان صنعت تصویر مطبوعاتی پیکسل ۴ را که یک طرح رندر محسوب می‌شود، منتشر کرد. تصویری که در آن شاهد گوشی هوشمندی با دوربین عقب دوگانه هستیم و حاشیه صفحه نمایش نیز به مانند نسل قبل است. همراه موبایلستان باشید.

تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند پیکسل ۴ منتشر شده که هیچ یک به تایید یا تکذیب گوگل نرسیده است. نسل چهارم پیکسل مدلی به بلوغ رسیده بوده و از طراحی کامل و بهتری برخوردار است. شاید صفحه نمایش پیکسل ۴ حاشیه کوچک دارد اما همچون حاشیه دو طرف بالا و پایین همچنان بزرگ هستند و انتظار داشتیم به حداقل برسد. همچنین در قسمت فوقانی نمایشگر سنسور دوربین سلفی و سنسور فناوری Motion Sense تعبیه شده که تجربه کاربری حرفه‌ای را به دنبال دارد.

در این تصویر جدید پیکسل ۴ شاهد دو حرف و عدد P/4 هستیم که در بک گراند گوشی هوشمند قرار دارد. این دو حرف و عدد در ۵ رنگ مختلف است و تمی شبیه به اندروید دارد. با حرکت به پشت شاهد دوربین دوگانه با لنزهایی شبیه به آیفون ۱۱ پرو هستیم. گویی گوگل یا اپل از یک طراح برای دوربین عقب بهره گرفتند و لنز ضخیم را در عقب مورد استفاده قرار دادند.

پیکسل ۴ و تصویر مطبوعاتی آن

پیکسل 4

یک جزیره مربعی در عقب قرار دارد که دو لنز دوربین و یک فلاش را دربرمی‌گیرد. در عقب خبری از سنسور اثرانگشت نیز و به نظر می‌رسد گوگل یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر قرار داد. حرف G در قسمت زیرین پنل عقب حک شده که در مدل‌های قبل هم شاهد آن بودیم. به جز موارد مورد اشاره، جزئیات دیگر در کار نیست تا به توصیف آن پرداخت.

گفته می‌شود یک حسگر بیومتریک تشخیص چهره در کنار سنسور دوربین قرار داده شده که کاربر می‌تواند برای ورود به تلفن هوشمند از آن بهره گیرد. یکی از نکته‌هایی که باید بیشتر در این تصویر دقت داشت، کلید پاور سفید رنگ و کلید تغییر حجم صدا قرار گرفته در قسمت زیرین کلید پاور است.

گوگل می‌خواهد خانواده پیکسل ۴ را در جریان رویداد ۱۵ اکتبر رونمایی کند. در این رویداد اختصاصی قرار است دو مدل گوشی هوشمند پرچمدار پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال رونمایی شود. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید تا تاریخ مورد اشاره منتظر ماند.


مطالب مرتبط:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا