اخبار

طرح مفهومی جدید گلکسی نوت ۹ فاش شد

بعد از رونمایی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس نوبت به گلکسی نوت ۹ و شایعات پیرامون آن رسیده است. در طول روز های گذشته صحبت های زیادی از این فبلت جدید سامسونگ شده، همانطور که می دانید حتی تست گیک بنچ این محصول نیز منتشر شده است. حال به تازگی طرح مفهومی جدید گلکسی نوت ۹ نیز در فضای مجازی پخش شده.
شرکتی به نام DBS Designing طرح مفهومی جدید گلکسی نوت ۹ را عرضه کرده ه شباهت های زیادی به نوت ۸ دارد.در این طرح ها چیزی که به وفور به چشم می خورد تغییر طراحی این گوشی به شکلی تقریبا مربع مستطیل گونه است. طراحی قلم استایلوس نیز تغییراتی داشته تا انتخاب‌های بیشتری برای کاربران فراهم کند. در نسبت تصویر نیز تغییراتی بوجود آمده و نوت ۹ در این تصاویر به نظر کمی پهن‌تر و کوتاه‌تر از نوت ۸ می‌آید.
گلکسی نوت ۹ با صفحه نمایش سوپر امولد QHD عرضه می شود. این صفحه نمایش ۶.۳ اینچی تقریبا هیچ‌گونه حاشیه‌ای در طرفین نخواهد داشت. همچنین این البته به نظر می رسد این گوشی نیز دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشد بر روی این دستگاه اندروید P به صورت پیش فرض نصب است و با وجود رمی ۸ گیگابایتی مشکلی در عملکرد آن وجود نخواهد داشت
البته در گلکسی نوت ۹ احتمالا فناوری جدیدی ایجاد شود تا بتوان باتری بزرگتر در فضایی با ضخامت کمتر از نوت ۸ را قرار داد. مطمئنا برای دیدن تصاویری واقعی از نوت ۹ باید کمی بیشتر منتظر بمانیم، اما در حال حاضر این تصاویر کمک می‌کنند تا ذهنیت بهتری نسبت به فبلت قدرتمند سامسونگ داشته باشیم.
 


بیشتر بخوانید:

دیده شدن گلکسی نوت ۹ در وبسایت سامسونگ

اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۹ فاش شد

باتری ۳۸۵۰ میلی آمپری برای گلکسی نوت ۹ در نظر گرفته شده است

احتمالا گلکسی نوت ۹ با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش عرضه خواهد شد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا