اخبار

ظاهر شدن دوباره گلکسی A8 سامسونگ در لیست یک بنچمارک‌ جدید !

به تازگی و برای بار دوم، مشخصات نسخه ۲۰۱۶ گلکسی A8 در لیست یکی از بنچمارک‌های معروف، رویت شده است.تمامی اعضای خانواده گوشی‌های سری A سامسونگ، نسخه ۲۰۱۶ خود را دریافت کرده‌اند، به جز ستاره آن‌ها یعنی گلکسی A8. نیازی به توضیح اضافه نیست که گلکسی A8 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما به نظر می‌رسد که در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه رسمی این میان رده دلربا خواهیم بود.
در ماه گذشته، یک نمونه اولیه از نسخه ۲۰۱۶ گلکسی A8 در بنچمارک GFXBench مشاهده و اکثر مشخصات آن هم افشا شد. هم اکنون اما نوبت به بنچمارک Geekbench رسیده است تا دست به افشای جزئیات جدیدی از این گوشی محبوب بزند.

 

۲-۶

مثل همیشه، لیست بنچمارک Geekbench به پر و پیمانی لیست‌های GFXBench نیست، اما جزئیات مربوط به سه بخش اصلی گلکسی A8 را در اختیار ما قرار می‌دهد. A8 به چیپست اگزینوس ۷۴۲۰ مجهز خواهد شد؛ همان تراشه‌ای که سال گذشته، سکان هدایت موتور پردازشی پرچم‌داران سامسونگ یعنی S6 و نوت ۵ را در دست گرفته بود. از نظر سیستم‌عامل نیز A8 در زمان عرضه از اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بهره خواهد برد.
با توجه به اطلاعاتی که پیش‌تر در بنچمارک GFXBench منتشر شده بود، گلکسی A8 به یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p، دوربین پشتی و سلفی به ترتیب ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی و همچنین حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز خواهد شد.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا