اخبار

ظاهر گلکسی اس ۹ در مقایسه با گلکسی اس ۸

ظاهر گلکسی اس ۹ در مقایسه با گلکسی اس ۸

به‌تازگی تصاویر جدیدی از تلفن همراه جدید تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ منتشر شده است و در این میان می‌توانید این تلفن همراه را در کنار گلکسی اس ۸ مشاهده کرده و به تفاوت‌های ظاهری آن‌ها پی ببرید.
این نوع تلفن‌های همراه می‌تواند موجب شود تا بسیاری از ما روزانه چند خبر را مطالعه کرده و شایعات داغ این تلفن‌های همراه را دنبال کنیم. با این وجود انگار پایانی بر شایعات گلکسی اس ۹ نیست. آخرین تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه شامل یک سری تصاویر جدید است که بر اساس آن می‌توان وضعیت ظاهری این تلفن همراه را به‌خوبی درک کرد.
این تصاویر که یکی از بهترین‌های آن‌ها را در ابتدای متن این خبر مشاهده می‌کنید، نشان دهنده ظاهر گلکسی اس ۹ در کنار گلکسی اس ۸ هستند. در این تصویر، گلکسی اس ۸ در دستان کاربر و در سمت راست تصویر قرار دارد. در سمت چپ تصویر نیز گلکسی اس ۹ را مشاهده می‌کنید.
به نظر می‌رسد که این دو تلفن همراه از نظر اندازه کاملا مشابه با هم هستند. بدنه دو دستگاه در سمت جلو به هیچ عنوان تفاوتی با یکدیگر ندارد که این امر می‌تواند برای هواداران سامسونگ و مسلما بسیاری از خوانندگان موبایلستان، بسیار ناامید کننده باشد. البته مسلما از نظر سخت‌افزاری شاهد تفاوت‌هایی بین این دو مدل خواهیم بود که واضح‌ترین آن‌ها پردازنده اسنپ دراگون جدید این تلفن همراه است.
البته هنوز هم نمی‌توان از این تصاویر نیز به‌صورت صد درصد مطمئن بود. این تلفن‌های همراه در این تصویر کاملا در کنار هم قرار دارند ولی ممکن است ابعاد بدنه، حاشیه نمایشگر و تمامی موارد ظاهری دیگر نیز متفاوت باشند. با این حال تجربه ثابت کرده است که در بسیاری از موارد، این‌گونه افشاگری‌ها نزدیک‌ترین موارد به محصول نهایی هستند و تنها باید منتظر اعلان نهایی از سوی سامسونگ باقی ماند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا