اخبار

عرضه آخرین نسخه بتای اندروید اوریو برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس

اندروید اوریو برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس

به نظر می‌رسد که کاربران گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به‌زودی خواهند توانست تا نسخه نهایی اندروید اوریو را بر روی دستگاه خود دریافت کنند.
شرکت گوگل مدت‌هاست که نسخه جدید سیستم عامل اندروید را برای استفاده کاربران عرضه کرده است ولی کمتر دستگاهی در جهان به این نسخه از اندروید که با نام اندروید اوریو نامیده می‌شود دسترسی دارند. شرکت سامسونگ در حال تلاش است تا اندروید اوریو را برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس عرضه کند.
این شرکت تا به امروز چندین نسخه بتا از اندروید اوریو را برای این دو مدل عرضه کرده است و حال که از میانه ماه دسامبر گذشته‌ایم شاهد عرضه نسخه چهارم بتای این سیستم عامل برای دو مدل گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس هستیم. این امر به این معنی است که به‌زودی شاهد عرضه نسخه نهایی اندروید ۸ برای این دو دستگاه هستیم.
شایان ذکر است که نسخه بتای چهارم اندروید اوریو بسیاری از مشکلات کشف شده بر روی نسخه‌های بتای شماره یک، دو و سه ا رفع کرده است و بهترین نسخه اندروید ۸ بر روی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به‌حساب می‌آید (البته تا زمان عرضه نسخه اصلی) با این حال کاربرانی که از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند نمی‌توانند به‌صورت کامل امکانات این نسخه را تجربه کنند و خطراتی مانند باگ و مشکلات محدود امنیتی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.
گفته می‌شود که آخرین وصله امنیتی ارائه شده توسط شرکت گوگل در نسخه چهارم بتای اندروید ۸ قرار داده شده است و در این نسخه نیز شاهد بهبود عملکرد و پایداری بلوتوث هستیم. این نسخه از اندروید حجمی ۸٫۵ مگابایتی دارد و کاربرانی که مایل باشند می‌توانند آن را بر روی دستگاه خود نصب کرده و به بهبود این نسخه برای عرضه نهایی کمک کنند. شایان ذکر است که به‌زودی شاهد عرضه این نسخه بتا برای نقاط مختلف جهان خواهیم بود ولی در حال حاضر تنها کشورهای آسیایی و اروپایی به آن دسترسی دارند و آمریکایی‌ها باید اندکی منتظر بمانند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا