اخبار

عرضه اندروید ۷ بر روی اکسپریا X و اکسپریا X compact

عرضه اندروید ۷ بر روی اکسپریا X و اکسپریا X compact

عرضه اندروید ۷

به نظر می‌رسد که دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند شرکت سونی قرار است تا روزهای نرم‌افزاری خوبی را پشت سر بگذارند. به‌تازگی اخبار جدیدی منتشر شده است که بر اساس آن قرار است تا به‌روزرسانی به اندروید نوقا یا همان اندروید ۷٫۰ برای کاربران دو دستگاه دیگر از محصولات شرکت سونی مهیا گردد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این دو دستگاه قرار است تا محصولات اکسپریا X و اکسپریا X compact شرکت سونی باشند.

بر اساس این گزارش‌ها که از بلاگ‌های غیررسمی مربوط به محصولات سری اکسپریا منتشر شده‌اند، قرار است تا این به‌روزرسانی با شماره ۳۴٫۲٫A.0.266 به کاربران این دو مدل عرضه شود. مرکز ارائه دهنده این اطلاعات، سابقه بسیار خوبی در اعلام صحیح چنین به‌روزرسانی‌هایی را داشته است و به همین دلیل نیز می‌توان بر روی صحت این خبر حساب ویژه‌ای باز کرد.

گفته می‌شود که سونی مناطقی که زودتر از سایر نقاط جهان به این به‌روزرسانی دسترسی پیدا می‌کنند را نیز انتخاب کرده است. بر اساس این اطلاعات قرار است تا اندروید نوقا ابتدا برای استرالیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، روسیه، ترکیه، تایلند و ویتنام عرضه شده و در ادامه و با فاصله‌ای چند روزه شاهد عرضه این بسته به‌روزرسانی برای سایر نقاط جهان نیز باشیم.

تا به اینجای کار، این دو دستگاه موجب می‌شوند تا تعداد دستگاه‌های سری اکسپریا X شرکت سونی که به اندروید نوقا مجهز می‌شوند، به چهار عدد برسد. پیش از این دو مدل اکسپریا X Performance و اکسپریا XZ نیز با چنین به‌روزرسانی‌ای روبرو شده بودند.

سونی این امکان (به‌روزرسانی به نسخه هفتم اندروید) را به‌عنوان بخشی از پروژه مفهومی برای اندروید آغاز کرده است و این دسترسی در طول چند ماه گذشته برای برنامه نویسان در اروپا مهیا بوده است تا بتوانند نخستین کسانی باشند که با اندروید نوقا تطابق پیدا می‌کنند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا