اخبار

عرضه ایسوس زنفون مکس پرو M2 و ایسوس زنفون مکس M2

همان‌طور که طرفداران علاقه‌مند به تلفن‌های همراه هوشمند و خوانندگان همیشگی وب‌سایت موبایلستان می‌دانند، بسیاری از پرچم‌دارها از عمر باتری مطلوبی برخوردار نیستند اما تلاش برای برطرف کردن این موضوع با توجه به ساخته‌شدن پردازنده‌های با مصرف انرژی مناسب چندان منطقی جلوه نکرده و برای بسیاری از تولیدکنندگان در اولویت نیست.
زنفون

مطالب مرتبط

البته از سوی دیگر، آن دسته از افرادی که به دنبال تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار نیستند، می‌توانند تلفن‌های همراه هوشمند خانواده ایسوس زنفون مکس را با قیمتی معقول و عمر باتری بسیار مناسب خریداری کنند. نسخه به‌روز شده از زنفون مکس پرو M2 و زنفون مکس M2 امروز به‌صورت رسمی در بازار هندوستان عرضه شدند.
تلفن همراه هوشمند ایسوس زنفون مکس پرو M2 در کشور هندوستان به عنوان مهد عرضه اش با قیمتی برابر با ۱۸۰ دلار به فروش می‌رسد. این تلفن همراه هوشمند که از بدنه شیشه‌ای شفاف در قسمت پشتی خود بهره‌مند است، از شیار صفحه‌نمایش بسیار کوچکی استفاده می‌کند که کارایی زیادی داشته و همچنین باتری در نظر گرفته‌شده برای آن نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.
البته لازم به ذکر است که سازندگان این تلفن همراه هوشمند توانسته‌اند وزن آن را با توجه به حجم باتری بسیار زیاد و بهره‌مندی از صفحه‌نمایش ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن FHD+ بر روی ۱۷۵ گرم نگه‌دارند. علاوه بر این پردازنده در نظر گرفته‌شده برای این محصول از نوع اسنپ دراگون ۶۶۰ است که با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.
علاوه بر این تلفن همراه هوشمند زنفون مکس M2 که با حدود قیمتی ۱۴۰ دلار به بازار عرضه‌شده است از پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۲ به همراه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش ۶.۲۶ اینچی در نظر گرفته در این دستگاه با رزولوشن HD+ ارائه شده است و شیار ان نیز اندکی بزرگ‌تر از نسخه پرو این همراه هوشمند است.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا