اخبار

عرضه رایانه رویایی برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی

یک شرکت سازنده رایانه‌های مخصوص بازی‌های ویدئویی با همکاری یک سازنده تجهیزات جانبی بازی‌های ویدئویی رایانه‌ای قدرتمند و قوی برای علاقمندان به این نوع بازی‌ها طراحی و عرضه کرده است.
به گزارش ایتنا از مهر، این رایانه شخصی با عنوان کامل Maingear R1 | Razer Edition برای افرادی که ساعت‌های متمادی وقتشان را به اجرای بازی‌های رایانه ای جدید و پیشرفته می‌گذرانند، مناسب است.
مونتاژ هر یک از این رایانه‌ها به طور دستی در نیوجرسی آمریکا صورت می‌گیرد و تمامی سیستم‌های موجود در آن از سیستم سیم‌کشی اوریگامی بهره می‌گیرند. به منظور بهینه‌سازی سیستم خنک‌کننده رایانه مذکور در آن به جای پنکه یا فن از سیستم خنک‌کننده مایع با حرکت سریع بهره گرفته شده است.
پشتیبانی از نمایش ویدئوهای فوق دقیق و سازگاری با فناوری واقعیت مجازی، استفاده از پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند NVIDIA و AMD، نصب پردازنده مرکزی قدرتمند Intel Core i۷، امکان نصب حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه HyperX DDR4 و حداکثر ۱۰ ترابایت حافظه داخلی از نقاط قوت این رایانه است.
خرید اینترنتی این رایانه از امروز ممکن شده و البته علاقمندان برای این کار باید هزینه‌ای ۹۹۹ دلاری پرداخت کنند. Maingear در حال همکاری با شرکت اچ.پی برای ساخت یک رایانه قدرتمند دیگر موسوم به OMEN X Desktop PC است که در اوایل سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا