اخبار

عرضه رسمی دستبند Vivosmart HR گارمین شروع شد

گارمین که مدتی است پا به عرضه دست بندهای سلامتی هوشمند گذاشته است، یک سال پس از عرضه دستبند موفق Vivosmart خبر از عرضه رسمی Vivosmart HR با قابلیت سنجش دائم ضربان قلب و محاسبه کالری سوزانده شده در حین ورزش را داد. با ما همراه باشید.
البته همان طور که می دانید، قابلیت سنجش ضربان قلب و محاسبه کالری سوزانده شده چیز جدیدی در بین دستبندهای سلامتی هوشمند نیست و قبلا هم دستبندهای پر فروشی مانند Jawbone 3 ،Fitbit و یا حتی مدل سال گذشته گارمین با نام Vivosmart این قابلیت را ارائه می دادند. اما شاید یکی از وجه های متمایز کننده دستبند جدید Vivosmart HR این باشد که این دستبند قابلیت سنجش ضربان قلب و محاسبه کالری سوزانده شده را به صورت دائم و ۲۴ ساعت هفته داراست.
همان طور که ممکن است بدانید، دانشمندان به تازگی اعلام کرده بودند که نشستن های طولانی مدت شانس ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش و خطر سکته قلبی را بالا می برد. حال اینکه دستبند Vivosmart HR می تواند زمانی که فرد برای مدت طولانی نشسته باشند را با هشدار بی فعالیتی به کاربر اعلام کند.

Vivosmart HR یک دستبند کاملا ضد آب است. گارمین اعلام کرده که این دستبند تا عمق ۵۰ متر به آب مقاوم است که خود این مسئله یک امتیاز بزرگ برای شناگران محسوب می شود چرا که بیشتر دسبتندهای اصلی بازار مانند Microsoft Band و Microsoft Band 2 در بهترین حالت فقط ضد پاشیده شدن قطرات آب هستند و نه کاملا ضد آب. اما شناگران می توانند با این دستبند اطلاعات سلامتی از جمله کالری سوزنده شده و ضربان قلب خود را بر روی گوشی خود به صورت ذخیره شده داشته باشند. صفحه نمایش این دستبند هم دائما روشن است بنابراین دیگر نیازی نیست که در حین دویدن یا شنا کردن صفحه نمایش دستبند را با زدن دکمه روشن کنید.
باطری این دستبند هم می تواند بعد از یک بار شارژ کامل تا ۵ روز به صورت مداوم کار کند و ضربان قلب شما را اندازه بگیرد که اگرچه رکورد خوبی محسوب می شود ولی با توجه به صفحه نمایش سیاه و سفید این دستبند می شود گفت که نسبت به مدل سال گذشته خود افت ۲ روزه ای داشته است. البته ذکر این نکته ضروری است که از دلایل اصلی این افت ۲ روزه ای یکی روشن ماندن دائم صفحه نمایش و دیگری سنجش ۲۴ ساعته و دائم ضربان قلب می باشد.
همچنین این دستبند می تواند با جفت شدن با گوشی آندرویدی یا iOS شما، تمام اعلانیه ها را نمایش دهد. ضمن اینکه اگر گوشی تان را گم کردید، این دستبند می تواند شما را در پیدا کردن آن یاری دهد. از دیگر قابلیت های این دستبند کنترل از راه دور دوربین Garmin VIRB می باشد.
قرار است این دستبند و در ۳ رنگ مشکی، بنفش، آبی و با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه شود.
شما می توانید تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از این دستبند را در زیر مشاهده کنید:


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا