اخبار

عرضه رسمی رام MIUI 7.2 شیائومی آغاز شد

کمپانی شیائومی برای محصولات خودش رام اختصاصی MIUI را عرضه می‌کند که البته این قضیه در بین کمپانی‌های سازنده تلفن‌های هوشمند یک امر طبیعی است. هفته گذشته این کمپانی نسخه جدید رام MIUI 7.2 را برای محصولات خودش عرضه کرد. در فاز دوم عرضه این رام چندین تلفن هوشمند دیگر نیز به این رام مجهز شدند. رابط کاربری این رام شامل مجموعه از تغییرات در تنظبمات اختصاصی، اپلیکیشن‌ها و المان‌های گرافیکی است.
در هفته‌ای که گذشت شیائومی نسخه ۷.۲ رام اختصاصی خودش MIUI را منتشر کرد. در فاز نخست عرضه این رام توسط بروزرسانی به دستگاه‌های Mi 5، Mi 4s، Mi Note Pro، Mi 4C، Mi Pad 1، نسخه تک سیم کارت Redmi Note 4G و Redmi 1S رسید.
اما خبر خوبی برای دارندگان سایر دستگاه‌های این تلفن هوشمند داریم که در لیست بالا نبوده اند. این غول چینی از امروز دومین موج انتشار  MIUI 7.2 را امروز آغاز کرد و بر اساس آن تلفن‌های هوشمند Mi Note، Mi 3، Mi 4، Mi 4i، Mi 2/2S، Mi Pad 2، Redmi 3، Redmi Note 3، Redmi Note 2، نسخه ۴G – ۳G و تک سیم کارت Redmi Note 2، Redmi 2A و Redmi 2 نیز با توجه به موقعیت جغرافیایی از امروز می‌توانند این نسخه را دریافت کنند.
Xiaomi MIUI 7.2
اما باز هم اگر نام دستگاه شما در فاز دوم این انتشار قرار ندارد نگران نباشید. شیائومی به زودی فاز سوم ارسال بروزرسانی‌های رام MIUI 7.2 را برای سایر دستگاه‌هایش آغاز خواهد کرد. شما می‌توانید این رام‌ها را از طریق وبسایت رسمی MIUI نیز دریافت نمایید.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا