اخبار

عرضه رسمی ساعت اپل سری نایک+

شرکت اپل به‌تازگی نسل چهارم ساعت‌های هوشمند خود را با سروصدای فراوانی به بازار عرضه کرده است ولی ساعت اپل سری نایک+ این نسل می‌تواند برای بسیاری از کاربران ویژه باشد و خبر جالب برای خوانندگان موبایلستان این است که این محصول به‌تازگی به ویترین مغازه‌ها راه یافته است.

مطالب مرتبط

این ساعت به نسبت نسخه اصلی ساعت هوشمند اپل دارای کیفیت بهتری ازنظر ظاهری بوده و ازنظر ظرافت به‌مراتب بهتر از مدل‌های دیگر این ساعت به‌حساب می‌آید. به‌این‌ترتیب چندان عجیب نیست که بخواهیم ساعت اپل سری نایک+ را به‌عنوان ظریف‌ترین و زیباترین محصول سری ساعت‌های هوشمند اپل بدانیم.

قیمت‌گذاری مدل آمریکایی ساعت اپل سری نایک+ در وب‌سایت‌های رسمی عرضه آن برابر با ۳۹۹ دلار برای مدل پایه و ۴۹۹ دلار برای پیشرفته‌ترین مدل است و همین امر نیز موجب شده است که این محصول یک گزینه گران‌قیمت به‌حساب بیاید. بااین‌وجود قیمت یاد شده تنها برای نسخه پایه خود دستگاه است و برای خرید بندهای اضافه و ظریف ساعت اپل سری نایک+ باید رقم ۴۹ دلار اضافه را نیز پرداخت کنید.
این ساعت در حال حاضر در اروپا عرضه شده است ولی به‌زودی شاهد عرضه آن در بازارهای آنلاین سایر کشورها مانند استرالیا، کانادا و بیشتر بخش‌های آسیا و اروپا از جمله بریتانیا خواهیم بود. حال باید دید که با وجود انتقاد پزشکان از مدل پایه نسل چهارم ساعت‌های هوشمند اپل، ساعت اپل سری نایک+ چه عملکردی در بازار مصرف خواهند داشت. شایان‌ذکر است که عرضه این نسخه از ساعت اپل به‌صورت محدود انجام شده و تنها تعداد اندکی از این ساعت‌ها در بازار مصرف موجود خواهند بود.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا