اخبار

عرضه شیائومی می بند ۳ توسط این شرکت چینی در سال ۲۰۱۸

شیائومی سر انجام دستبند هوشمند می بند ۳ را پس از گذشت ۲ سال از معرفی می بند ۲ عرضه خواهد کرد.
شیائومی در سال ۲۰۱۷ توانست زمینه تولید دستگاه ها و گجت های پوشیدنی هوشمند را از سایرین رقبا بگیرد و از آن ها موفق تر باشد. دو دستبند می بند و می بند ۲ هنوز هم در بخش دستبندهای سلامتی مقرون‌به‌صرفه، موجود و محبوب هستند. با این‌که برندهای مطرحی مانند هواوی و لنوو دستبندهای سلامتی خود را ارزان‌تر کردند؛ اما سهم آن‌ها از بازار فاصله‌ی زیادی با شیائومی دارد.
شیائومی می بد ۲ در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و الان پس از گذشت ۲ سال از عرضه آن محصول، شیائومی می بند ۳ رونمایی می شود. ماه گذشته، می بند ۳ با شماره مدل XMSH05HM گواهی بلوتوث دریافت کرد. بنابراین، می‌دانیم که این محصول با بلوتوث ۴٫۲ LE به گوشی‌های هوشمند متصل خواهد شد.
این دستبند به هر دو سیستم عامل اندروید و iOS مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود محصول جدید برای نمایش زمان، تعداد گام‌ها، ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده و اعلان‌ها، به نمایشگر اولد مجهز باشد. پیش‌بینی می‌شود می بند ۳ با قیمتی مشابه نسخه‌ی کنونی عرضه شود.
البته می بند ۳ نیز همچون می بند ۲ با قیمت پایین و عمر باطری طولاتی عرضه خواهد شد. بنابراین نباید انتظار امکانات پیشرفته را در آن داشته باشیم. باید منتظر ماند و دید می بند ۳ نسبت به نسخه‌ی کنونی چه پیشرفت‌هایی خواهد داشت.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا