اخبار

عرضه محصولات Realme در چین

یکی از اهدافی که کمپانی Realme همیشه برای دست یافتن به آن تلاش می‌کرد و اکنون موفق شده است تا به آن برسد، واردشدن به بازار خانگی یعنی بازار چین بود. امروز مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد که پس از تلاش‌های پی‌در‌پی بالاخره توانستیم که وارد بازار چین شویم. مدیرعامل این کمپانی در ادامه صحبت‌هایش به این مسئله اشاره کرد که این کمپانی محصولاتی کم‌نظیر را طراحی می‌کند که از قیمت مناسبی برخوردار هستند. او همچنین اشاره کرد که هدف اصلی این کمپانی جذب بیشتر جوانان است از این‌رو گوشی‌های هوشمندی را طراحی می‌کند که در کنار عملکرد قابل قبول از قیمت مناسبی برخوردار باشند تا جوانان بتوانند این دیوایس‌ها را خریداری کرده و آن استفاده کنند.

یکی دیگر از اهدافی که این کمپانی دنبال می‌کند، رسیدن به بازارهای خاورمیانه و اروپا تا پایان سال میلادی جاری است. اما اکنون این برند در هفت کشور شامل: هند، ویتنام، مالزی، اندونزی، تایلند، مصر و فیلیپین حضور دارد و بر بازار این کشورها مانور می‌دهد البته دو کشور تایوان و چین نیز به‌زودی به لیست افزوده می‌شوند.

همانطور که مدیرعامل این کمپانی اشاره کرده است، یکی از رازهای موفقیت این کمپانی طراحی محصولاتی باکیفیت اما ارزان‌قیمت بوده است. به دلیل در بین بازارهای مذکور از محبوبیت بالایی برخوردار است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا