اخبار

عرضه نزدیک به ۲۳ میلیون گوشی توسط شیائومی در ۳ ماهه دوم ۲۰۱۷

شرکت بزرگ چینی شیائومی اعلام کرد که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی حدود ۲۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار جهنی عرضه کرده است. به نظر می‌رسد که تغییرات انجام شده طی دو سال اخیر نتیجه بخش بوده است، چراکه کمپانی چینی موفق شده تا عرضه گوشی‌های هوشمندش را در مقایسه با زمستان ۲۰۱۷ بیش از ۷۰ درصد افزایش دهد.
این شرکت اعلام کرده که بیشتر تمرکز خود را بر روی فروشگاه های فیزیکی و سیاست کلی فروش می گذارد. کمپانی چینی هم اکنون بیش از ۱۲۳ فروشگاه موسوم به Mi Home را در چین افتتاح کرده و در نظر دارد تا در روزهای آینده ۱۴ فروشگاه دیگر را نیز به این تعداد اضافه کند. شیائومی همچنین همکاری با فروشگاه‌های آنلاین را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
یکی دیگر از نقاطی که این شرکت روی آن تمرکز دارد بخش R&D یا تحقیق و توسعه است. شیائومی چندی پیش اولین تراشه‌ی اختصاصی خود را با نام Surge 1 معرفی کرد. هدف شیائومی برای سال ۲۰۱۷ میلادی دست یافتن به درآمد ۱۴.۷ میلیارد دلاری است. همچنین این کمپانی چینی عرضه‌ی بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸ را برنامه‌ریزی کرده است.
این شرکت بزرگ چینی قصد به خدمت گیری خلاقیت و نو آوری را بر پایه تحقیق و توسعه زیر سر دارد و همچنین به دنبال رشد در بازار جهانی و رقابت با شرکت های کره ای و امریکا ای است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا