اخبار

عرضه گوشی با دوربین پاپ آپ توسط برند ردمی شیائومی

خبر انتشار گوشی با دوربین پاپ آپ توسط برند ردمی شیائومی این روزها در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر می شود. این شرکت با انتشار ویدیویی طراحی و تولید آن را تایید کرده است. در این ویدیو کوتاه مدت بخش هایی از فیلم Avengers: Endgame  پخش می شود که در میانه فیلم گوشی های شیامی به طور مکرر نمایش داده می شود، و بدین ترتیب خبر تولید یک گوشی جدید توسط شیائومی کاملا درست است. در انتهای این فیلم، گوشی شیائومی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ نشان داده می شود.

البته مشخصات سخت افزاری در این ویدیو به نمایش گذاشته نمی شود ولی باید بگوییم که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مانند ردمی نوت ۷ با تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ از مهم ترین ویژگی های سخت افزاری به شمار می رود. شرکت شیائومی در این گوشی تمایل دارد که یک گوشی ارزان قیمت با تراشه اسنپ دراگون ۸۵۵ را به دوستداران خود تقدیم کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری آن می توانیم به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه جانبی ۸ گیگابایت ، نمایشگر ۳۹/۶ اینچی با روزلوشن ۲۱۶۰×۱۴۳۴۰ اشاره کرد که در کل یک گوشی منحصر به فرد است.

طرفداران شرکت شیائومی به طور یقین از این چنین گوشی حیرت زده شده و آن را مطابق سلایق خود خواهند یافت. وانگ تنگ توماس، مدیر محصول اعلام کرد که محصول این شرکت خاص بوده و ویدیوی این گوشی در شبکه های اجتماعی چینی به نمایش درآمده است. حتی ممکن است که این شرکت همزمان با این گوشی، گوشی های دیگری را نیز معرفی کند.

کاربران می توانند کلیه نیازهای مربوط به تصویربرداری را برطرف کنند، و دوربین تمام عیار این گوشی به قدری قدرتمند است که می تواند جوابگوی نیازهای کاربران باشد. شرکت شیائومی در فروش گوشی های قبلی خود نیازهای کاربران خود را برآورده کرده و اکنون یک گوشی همه کاره و قدرتمندی را عرضه کرده است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا