اخبار

عرضه گوشی های ال جی K10 و K4 در سراسر جهان

امروز ال جی اعلام کرد که برای فروش گوشی های هوشمند K10 و K4 خود در سراسر جهان، ابتدا در اروپا و سپس در آسیا و امریکای لاتین، آماده است. محصولات جدید ال جی در سری K طراحی مشابهی دارند، اما اندازه ها و مشخصات آنها متفاوت است.
در بین این دو گوشی مذکور، ال جی K10 بزرگتر است و صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی به نمایش می گذارد. بسته به بازاری که این دستگاه را ارئه می دهد، این گوشی هوشمند دارای نسخه ی  LTE یا تنها نسخه ی ۳G خواهد بود که با پردازنده های مختلفی طراحی می شوند: ۴ هسته ای و یا ۸ هسته ای (سازندگان ان مشخص نیست). رم این دستگاه از ۱ گیگابایت تا ۲ گیگابایت، حافظه داخلی دستگاه از ۸ گیگابایت تا ۱۶ گیگابایت در بازارهای مختلف، متفاوت است. دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسل و دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم توان این گوشی را تامین می کند.
گوشی ال جی K4 به صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با وضوح ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسلی مجهز می شود. از قابلیت های این گوشی می توان به اتصال LTE، پردازنده ی ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱ گیگاهرتزی، رم ۱ گیگابایتی، حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی و باتری ۱۹۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. دوربین تعبیه شده در قسمت عقب این دستگاه، ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسلی است که با قابلیت های Gesture Shot (به شما اجازه می دهد تنها با یک دست بتوانید عکس سلفی بگیرید) و Selfie Light (هنگامی که می خواهید سلفی درخشان تر باشد، نورصفحه نمایش را زیاد می کند) همراه می شود.
اوایل این ماه که گوشی ال جی K10 در کره ی جنوبی منتشر شد؛ این گوشی به قیمت حدود ۱۶۶ دلار بود بنابراین انتظار می رود که قیمت جهانی این دستگاه همین حدود باشد. طبیعتا گوشی ال جی K4 هم به طور قابل توجهی ارزانتر خواهد بود.
ال جی درباره ی راه اندازی دو مدل K10 و K4 در امریکای شمالی چیزی نگفته است. این شرکت هم اکنون گوشی هوشمند سری K، همان K7 را که توسط Boost Mobile تحت نام LG Tribute 5 ارائه می شود، در ایالات متحده به فروش می رساند.
محصولات جدید ال جی در سری K طراحی مشابهی دارند، اما اندازه ها و مشخصات آنها متفاوت است.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا