اخبار

عرضه یک گوشی مجهز به شبکه ارتباطی ۵G توسط ZTE در تیر ماه

شرکت ZTE در ماه تیر گوشی مجهز به شبکه ارتباط ۵G را عرضه خواهد کرد. این اولین باری است که این شرکت این چنین گوشی را عرض می کند. شرکت فناوری اطلاعات چین مجوز استفاده از شبکه ارتباطی ۵G  را صادر کرده است. مشخص شده که سه اپراتور موبایل چین بنام های چایناموبایل (China Mobile) و چایناتلکام (China Telecom) و چاینایونیکورن (China Unicorn)، شبکه ارتباطی  ۵G  را در داخل شبکه خود قرار خواهند داد.

شرکت ZTE طی کنفرانس  MWC از جدیدترین محصول خود بنام Axon 10 Pro رونمایی کرد که به شبکه ارتباطی ۵G مجهز است. پیش بینی شده که این گوشی در بازارهای اروپا عرضه خواهد شد. شرکت قیمت این گوشی را مشخص نکرده ولی با قیمت ۸۹۹ یورو در فنلاند عرضه خواهد شد و کاربران چینی می توانند این گوشی را ارزن تر تهیه کرده و استفاده کنند.

دقیقا مشخصات نسخه ۴G در گوشی ZTE 10 پرو به کار گرفته شده است و البته شبکه ارتباطی ۵G هم  در این گوشی به کار رفته است. اندازه صفحه نمایش آن ۴۷/۶ اینچ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ و رم ۱۲ گیگابایتی از مهم ترین مشخصات سخت افزاری آن به شمار می رود. دقت دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل است و  یک دوربین سه گانه در پنل پشتی کاشته شده که  میزان دقت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل و دقت دوربین ثانویه ۲۰مگاپیکسل است و تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی در دوربین سوم به کارگرفته شده است.

یکی از برجسته ترین گوشی ها است که تا به حال عرضه شده است. تجهیز این گوشی به شبکه ارتباطی ۵G نشانگر اهمیت شبکه ارتباطی در این گوشی است. شرکت ZTE در بازار ایالات متحده به صورت محدود حضور دارد. شرکت   ZTE در زمینه عرض گوشی های مبتکرانه ید طولانی دارد و حتی توانسته یک گوشی منعطف (اکسون ام) عرضه کرده است. شرکت  ZTE، این گوشی را در تیرماه عرضه خواهد کرد.

نمایشگر AMOLED لمسی خازنی، ۱۶ میلیون رنگ را به نمایش می گذارد. دوربین به قابلیت HDR10 مجهز شده است. ابعاد بدنه ۲/۱۵۹× ۴/۷۳×۹/۷ است. دو سیم کارته بوده و می توان از یک سیم کارت هم استفاده کرد ، حتی سیم کارت های نانو هم قابلیت استفاده دارند. حسگرهای اثر انگشت، شتاب سنج، مجاورت و قطب نما در این گوشی ها به کارگرفته شده و مشخص است که با کلیه امکانات عرضه خواهد شد تا کاربر بتواند متناسب با نیازهای خود از آن ها استفاده کند.

فناوری های GSM/LTE/HSPA به کار گرفته شده است. شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، WiFi Direct، هات‌اسپات نیز مشخصات نرم افزاری و ارتباطی گوشی را تکمیل می کنند و در رنگ های آبی عرضه خواهد شد و به طور یقین کاربران به این گوشی علاقمند خواهند شد.

مشخصات دوربین

  • دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل /۰.۸ میکرومتر سایز پیکسل، ۱/۲ اینچ سایز سنسور، f/2.8، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز
  • دوربین دوم۲۰ مگاپیکسل /لنز فوق‌عریض ۱۱ میلی‌متری
  • دوربین سوم ۸ مگاپیکسل/لنز تله‌فوتو، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر

مشخصات دوربین این گوشی منحصر به فرد است.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا